کانال بدل های بندر عباس | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

بدلیجات در قشم را فوق حرفه ای ترین عمده فروشی در درگهان تجربه کنید حتی دیگر لازم نیست به این جزیره بروید تا بار خود را تحویل بگیرید پیج اینستاگرام ما همه این چالش ها را حل کرده است و به محض اینکه وارد سایت یا پیج و حتی کانال تلگرام ما شوید خیلی راحت میتوانید ساعت ها به تماشای موجودی های ما بپردازید و سوالات نامحدود از ادمین های ما بپرسید حتی در سایتی که الان در حال خواندن این مطلب هستید شماره مستقیم مدیریت را درج کرده ایم که سوالات باقی مانده خود را میتوانید از آنها بپرسید و از خریدی امن و راحت از ما نهایت لذت را ببرید.

 

برای اینکه بهترین تایم را برای دریافت مشاوره رایگان پیدا کنید اصلا به خودتان سخت نگیرید بلکه هر زمانی که تایم آزاد داشتید میتونید با اولین تماس با ما از بزرگترین و فعال ترین مرکز که نمایندگی شرکت های بزرگ است لوازم کسب و کار خود را دریافت نمایید. ( توصیه میکنیم که مطلب واردات بدلیجات چینی را حتما مطالعه نمایید. )

 

 

انواع زیورآلات خارجی | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

بدلیجات در قشم را دوست دارید تجربه کنید با در درگهان؟

 

 

تا به حال چندین بار سرتان کلاه رفته است؟

 

تازه کار هستید یا اینکه سالیان سال است در این حرفه مشغول به کارید؟

 

صادرات بدلیجات عمده به عمان هم از شلوغ ترین لاین های فروشگاه ماست.

 

و…

 

 

بدلیجات در قشم را در کدامین بازار مشهور پیدا کنیم؟

 

همانطور که مستحضر هستید بنادری که در جنوب ایران و یا ناحیه غربی واقع شده اند و شهرهایی مثل قشم، کیش، درگهان و بانه مورد توجه خرده‌فروشان هستند زیرا این منطقه ها در مرز ایران با سایر کشورهایی که جنس های خارجی به صورت قیمت مناسب موجود میباشد واقع شده اند. یک تئوری درباره آنها وجود دارد گمرک در این منطقه ها اعمال نمیشود و بدین طریق قیمت ها افزایش نمیابد.

 

 

۱- عمده فروشی بدلیجات در درگهان و قشم + صحت سنجی :

 

به محض اینکه پا به میدان میگذارید میتوانید عمده فروشی های متعددی را یافته که جنس های اصل خارجی را عرضه میکنند بدین صورت از آنها اقلام خود را با قیمت خیلی پایین تر خریداری میکنید با خود به داخل کشور و ناحیه های داخلی بیاورید و با قیمت‌های بالاتر به فروش میرسانید و به سود هنگفتی دست میابید خوب این موضوع کاملاً درست و صحیح می باشد. عمده فروشی بدلیجات را هر جا جست و جو کنید نام ماهدیس میدرخشد.

 

 

 

100


همین حالا هم میتوانید در عرض صفر تا صد ثانیه سفارش خود را ثبت کنید

 

همیشه فرصت جبران کردن مهیا نیست :

 

 

ولی در مقابل این سود ضرر هم میتواند متوجه شما شود که این موضوع بسیار مهمی است که اگر سرتان کلاه برود دیگر فرصت جبران کردن مهیا نیست و دوباره باید از صفر شروع کنید خلاصه اگر بخواهیم بگوییم وجود جنس های تقلبی در این بازار فت و فراوان می باشد به محض اینکه وارد اولین بازار مشهور می‌شوید و پا به میدان می گذارید مغازه های متعددی را می بینید که همگی مدعی هستند جنس های خوبی دارند و همه جوره با مشتری راه می آیند ولی در میان آنها کسانی هستند که فقط به فکر سود جویی هستند و می‌خواهند هر طور که شده سرمایه شما را از دستتان در بیاورد.

 

 

خوب دوستان عزیزم اگر باز هم می خواهید بدون دانش و اطلاعات قبلی خرید کنید باید بدانید سود یا ضررتان پنجاه پنجاه است و به هیچ وجه توصیه نمی‌شود همه اطلاعات لازم را درباره کسبه و مغازه ها به دست آورده و سپس دست به خرید بزنید.

 

 

درباره این نواحی بیشتر بدانید :

 

 

درگهان یک منطقه آزاد در استان هرمزگان است که بسیاری از کشتی هایی که بین کشورهای مختلف جابجا می شوند در آن رفت و آمد دارند و ساکنانش با کشتی های خارجی عجین و دوست می باشند در این میان بارهایی نیز در این مناطق خالی می شود که قیمت قابل توجهی دارند که نسبت به آنچه که در داخل ایران است بسیار ارزان تر و قیمت مناسب تر می باشند.

 

 

انواع زیورآلات ایرانی | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

عمده فروشی بدلیجات در قشم و درگهان به اندازه هم جنس مرغوب دارد.

 

 

شغل دوم خوبی است : ( پخش عمده النگوی طلا روس )

 

به هر حال اگر در موقعیتی قرار دارید که دوست دارید یک شغل دوم داشته باشید ولی نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید یک اسم را شنیده اید و می گویند که اگر به آنجا بروید بدلیجات خارجی را می توانید با قیمت مناسب خریداری کنید و با خود به شهر و دیارتان بیاورید و اقدام به فروش نمایید و به این ترتیب کمک خرجی به دست بیاورید در حد یک حرف ساده و راحت است. پخش عمده النگوی طلا روس بهترین ماندگاری را در برابر رقبا دارد.

 

 

۲- اینستاگرام بدلیجات درگهان و قشم راه چاره ای عالی است :

 

 

ولی ما شاهد خرده‌فروشانی بودیم که بعد از یک ضرر هنگفت با ما وارد تعامل شدند و حسابی درددل کرده‌اند که در مقابل ما هم برایشان کم نگذاشتیم  و پای درد دل هایشان نشسته‌ایم و ضرر آنها را با جنس های با کیفیت واقعی جبران کرده ایم لازم به ذکر است که همیشه سعی کنید به دنبال عمده فروشی معتبر و خوش آواز باشد زیرا هر شهری هم مرکز خوب دارد و هم مرکز بد. برای اطلاعات لازم بدلیجات عمده اینستاگرام به لینک درج شده بروید.

 

 

بهترین زیورآلات ایرانی | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

کانال بدلیجات قشم و درگهان را میتوانید با اعلام به ادمین جوین شوید.

 

 

 

کانال بدلیجات قشم و درگهان جوین شوید :

 

 

کانال بدلیجات ما مختص خرده فروشانی است که جز مشتری های ما می باشد زیرا دوست داریم که به محض اینکه جنس وارداتی وارد فروشگاه ما شود به محض ورود عکس برداری و فیلم‌برداری شوند و روی کانال ها و پیج اینستاگرام قرار بگیرند و بدین طریق همکاران ما از آنها مطلع شوند پس اگر دوست دارید که با محصولات روز دنیا آشنا شوید و در لحظه از داغترین های دنیا آگاه شوید به پشتیبانی سایت ما رجوع کنید و اعلام کنید که دوست دارید به کانال ما جوین شوید .

 

 

 

فضای آنلاین مسئله دوری راه را حل کرده است :

 

 

برای قشم هم نگران دوری راه ما و این منطقه نباشید بستر آنلاین ما آنقدر امن است که با دیدن محصولاتی که ما برایتان ارسال می کنیم برق از سرتان می پرد به هر حال این درست زمانی اتفاق می‌افتد که دوست دارید در خانه بنشینید گرمای جنوب را تحمل نکنید برای رفت و آمد هزینه ندهید و در مغازه مشغول به کارتان باشید جنس را سفارش داده و در کمترین زمان آن را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید قول می دهیم با یک بار انجام این کار برای همیشه به آن پایبند و وفادار می شوید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *