انگشتر عشق | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

نمایندگی بدلیجات ژوپینگ سنندج و کردستان با بهترین حمایت از جانب معتبر ترین مرکز فروش عمده پشتیبانی میشود که حتی در تامین النگوی طلا روس اصلی ان جی ( NJ ) و انگشتر طلا روس اصلی ( SJ ) ما حرف اول را میزنیم و از راه دور بیشترین امتیاز را برای کسانی داریم که به ما اعتماد میکنند و روی خدمات ما حساب میکنند که دوست داریم با وفای به عهد با ضمانت کیفیت و تضمین سلامت کالا و ارسال در سریعترین زمان ممکن و تعیین نرخ پایین تر از بازار همه خریداران محترم خود را خوشحال نماییم. ( اصلا نگران دوری راه نباشید ما حتی بدلیجات عراق و اربیل را هم تامین میکنیم. )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت محصولات ما از هر جایی که فکرش را بکنید کمتر است.

 

 

ارائه با اصالت ترین ها همراه با تضمین برای کیفیت و ماندگاری مهمترین حسن کار ماست.

 

 

عمده فروشی بدلیجات از سالها پیش به نام ماهدیس ثبت شده است.

 

 

 

و…

 

 

 

 

نمایندگی بدلیجات ژوپینگ سنندج و کردستان با فروشی مستقیم و رضایت بخش :

 

 

بهترین زمانی که یک یک خریدار خرد می تواند از عمده فروش خود تهیه کالا نمایند همین لحظه می باشد زیرا ما داغ ترین و به روز ترین جدیدترین محصولات ارائه شده توسط این کمپانی را در کشور وارد کرده‌ایم و مابقی همکاران در تقلای به دست آوردن آن می باشد اما به دلیل این که ارتباط مستقیمی با این کمپانی داریم جزء اولین نفر هایی هستیم که به دستمان کالاهای مربوطه خود را می رسانند تا در کشور خود به مصرف کنندگان محترم برسانیم و آنها را از داشتن این کالاها خوشحال نماییم شما هم با قرارداد های متحصر به فردی که با ماهدیس میبندید، میتوانید یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر بروید و مشتریان را راضی نگه دارید و به سمت موفقیت هر چه بهتر قدم بردارید. ما از مهمترین مراکز نمایندگی ژوپینگ و شوپینگ تهران هستیم.

 

 

 

 

 

 

دستبند ژوپینگ حلقه ای | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

نمایندگی بدلیجات ژوپینگ سنندج و کردستان با حمایت همیشگی ما همراه است.

 

 

 

 

 

۱- النگوی طلا روس اصلی ان جی در سنندج و کردستان :

 

 

النگو های طلا روس این روز ها مانند بمب صدا کرده اند و میتوانند یک رقیب قدر قدرت برای طلا باشند که این روز ها حسابی دست نیافتنی و کمیاب هستند و حتی در سطح جهان گران شده اند اگر دوست دارید از این بازار نهایت استفاده را ببرید و بیشترین سود مالی را از سرمایه گذاری شغلی خود به دست بیاورید حتما در این مسیر گام بردارید و از جای درستش تهیه کنید که صد در صد رمز موفقیت شما خواهد بود. راستی مارک NJ را به شکل تخصصی کار میکنیم که رو دستش طلا روس نیامده و توانسته به خوبی توانایی های خود را به بانوان ثابت نمایند.

 

 

 

اصلا فکر قاصله های کیلومتری را نکنید : 😎

 

 

این درست است که ما پرچم دار بدلیجات مشهد هستیم ولی این باعث نمیشود که شما به دلیل دوری راه و فاصله های کیلومتری از محصول عالی و اصلی محروم بمانید به همین خاطر است که همه جوانب را سنجیده و آسان ترین راه ها را پیدا کرده ایم تا بتوانید بدون چالش و در تایمی زود و سریع محصولات انتخابی خود را از ما تهیه کنید و بدین طریق یعنی وب سایت و تماس های تلفنی و آنلاین واسطه های انسانی را حذف نمایید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.

 

 

 

اگر مرکز پخش هستید هم خیالتان جمع باشد :

 

 

اگر دارای مرکز پخش عمده هستید و خود یک شرکت عمده فروشی به حساب میایید اصلا نگران نباشید تا گران شدن ارز و سخت تر شدن تحریم ها بخواهد شما را از پا در بیاورد ما این مسئله را برای همیشه حل کرده ایم و به فکرتان هستیم تا چالشی بدون حل برایتان باقی نماید و خیلی از مراکز بازار تهران هم اجناس مربوطه خود را از ما تهیه میکنند و بدین صورت راه تجارت را برای خودشان آسان میکنند. آخر میدانید چیست ما از کمپانی های اصلی جهانی کالای اصل تهیه میکنیم و با قیمت پایین تر از همه جا در کشور توزیع میکنیم که این هم به نفع سایر عمده فروشان و هم خرده فروشان هستند.

 

 

 


 

 

پخش عمده النگوی طلا روس با ظرافت و زیبایی منحصر به فرد

 

 


 

 

 

 

۲- انگشتر طلا روس اصلی SJ :

 

 

طرفداران انگشتر کم نیستند و از جمله زیورآلاتی است که در همه اماکن به خوبی در دست خود نمایی میکند و اعتماد به نفس مصرف کننده را بالا میبرند خوب همه ما میدانیم که این زیورآلات باید در برابر تماس با آب و سایر محلول ها باید مقاوم باشد و هیچ تغییر رنگی ندهد به همین خاطر ما روی این محصولی که ارائه میدهیم بسیار حساس هستیم و از کیفیت کار ها مطمئن هستیم که برای محصولاتمان ضمانت نامه و گارانتی رنگ ارئه میدهیم که جای هیچ سوالی باقی نماند..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ما در مقابل کشور های همسایه هم مسئول هستیم :

 

 

 

برای ما فرقی نمی کند شما کجای این آب و خاک زندگی می کنید و حتی صادرات هم جز اساسی ترین فعالیت در برند ماهدیس میباشد و اجازه نمی دهیم که جنس بد به دست مصرف کنندگان محترم ایرانی که هم وطن و هم اکنون ما هستند برسد و حتی خود را در مقابل کشورهای دوست عزیزی که مرز ما زندگی می کنند مسئول می دانیم و مسئولیت خود را به نحو احسنت انجام می دهیم و با خیلی از تجار آنها در ارتباط هستیم تا بتوانیم کالای خوب را در سراسر جهان ارائه دهیم و همه تقلبی ها را حذف کرده و به همه بفهمانیم که باید با حسن نیت و با کیفیت عالی و قیمت مناسب کار کنند که این حق مصرف کنندگان محترم می باشد.

 

 

 

 

 

 

دستبند ژوپینگ تک قلب | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

قیمت طلا روس در کردستان و سنندج تضمینی است.

 

 

 

 

 

سخن نهایی ما در این مطلب :

 

 

 

برای ما که دوست داریم با دوستی صادقانه با کسانی که به ما افتخار همکاری میدهند کار کنیم تلاش های شبانه روزی ما پاسخ داده و خیلی از تیم های با دیدن رضایت شما روز به روز دچاز تقویت اراده شده و با امید و انگیزه بیشتر به کارشان ادامه میدهند تا این رضایت همیشگی باشد و بلکه هر روزه بهبود یابد و بتوانید با خیال راحت با همکاری ما مسیر ترقی و پیشرفت را طی کنید و به بهترین فروش روزانه، ماهانه و سالانه دست یابید.

 

2 پاسخ
  1. خانم امینی
    خانم امینی گفته:

    سلام ما که الان واتس اپ یا اینستا نداریم،گالری محصولات رو از کجا ببینیم!؟۰۹۰۳۱۶۴۰۹۰۲

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام خانم امینی بزرگوار لطف کنید با شماره تماس در سایت تماس بگیرید تا بتونن گالری رو در اختیارتون بگذارن

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *