النگو تک پوش سنگین وزن طلا روس | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

فروش عمده النگو طلا روس اصلی (  NJ ) و انگشتر طلا روس اصلی SJ ( عقیق یمانی، فیروزه، شرف الشمس ) در افعانستان و کابل و تمامی شهر و استان های این کشور توسط تیم و کارشناسان خارجی عملی کاملا شدنی است و ما تمام به تمامی پیچ و خم های این مسیر تجاری و فضای جغرافیایی آگاه هستیم و تمامی سختی ها را به جان میخریم و با آسان ترین و ساده ترین روش ممکن به تجاری پر سود با شما وارد معامله میشویم و اجاره نمیدهیم به کسانی که دوست دارند با ایرانی فعالیت تجاری داشته باشند، سخت بگذرد و ما عالی ترین بستر تجاری آماده به خدمت به همه همزبانان گرامی میباشیم. ( در کوتاه ترین مسیر ممکن میتوانید با بازار عمده فروشی بدلیجات تهران وارد معامله شوید. )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • قیمت تمامی محصولات ما از هر مرکز تجاری دیگری که فکرش را بکنید ارزان تر است.

 

 

 

  • سیاست کاری و خارجی ما ارائه محصولات زیر نرخ رایج است.

 

 

 

 

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

فروش عمده النگو و انگشتر طلا روس در افغانستان با شرایط مناسب برای تجار خارجی :

 

 

 

فروش عمده انواع طلا روس شامل النگو انگشتر و پلاک از نوع اصلی و واقعی با برندهای اس جی و ان جی برای همه هموطنان عزیزمان و همینطور همزبانان عزیزمان در فروشگاه ماهدیس در حال جریان و فعالیت می باشد لازم به ذکر است که محصولات ما هیچ گونه محدودیتی ندارند و بدون هیچ مشکلی دائماً در حال آپدیت شدن و به روز شدن می باشند و می‌توانید.

 

 

مدرن ترین ها را که مد روز هستند و خانمها به اینگونه زیورآلات علاقه شدید دارند را از خود ما به طور مستقیم و زیر نرخ رایج تهیه کنند که باعث افتخار است که تجار عزیز خارجی با ما همکاری کنند و شرایطی هموار برای شما در نظر داریم که بتوانیم این مسائل را به شکل تلفنی یا گفتگوی آنلاین و یا گفتگوی حضوری در فروشگاه برایتان توضیح دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

صادرات النگو طلا روس بچگانه برای تجار خارجی | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

فروش عمده النگو طلا روس اصلی در افغانستان با مناسب ترین شرایط قراردادی

 

 

 

 

 

۱- عمده فروشی پلاک طلا روس با پلاک فیروزه، عقیق یمانی و شرف الشمس :

 

 

 

 

پلاک و زنجیر عضو جدایی ناپذیر از هر خانومی است و همچنین عرب ها و نیز تمامی مناطق شرق دنیا علاقه زیادی به استفاده از زیورآلات دارند و مجموعه کاملی را هر طور که شده تهیه می کنند و جز خواسته ها و رویا پردازی های هر بانویی می باشد ولی اگر نگاهی به اروپا و آمریکا و ناحیه غربی دنیا بیندازیم بانوان ساده پوش هستند و از داشتن زیورآلات زیاد و آویزان کردن شان در سر و گردن و دست هایشان، پرهیز و خودداری می‌کنند. بدلیجات مشهد مستقیم به بازار های افغانستان صادر میشود.

 

 

 

 

همه بانوان در دنیا پلاک و زنجیر را دوست دارند…👑

 

 

 

 

ولی این بانوان هم دست کم یک پلاک زنجیر دارند که دائما همراهشان باشد پس می توانیم بنابر این دلایل اثبات کنیم که وجود پلاک زنجیر برای هر خانومی الزام است، برای همین ما انواع بی‌نظیری از طلا روس ها را با پلاک های فیروزه عقیق و شرف الشمس را تهیه می کنیم و به دست تجار عزیز میرسانیم حتی آنقدر توانایی هایمان به حد بالا به اوج رسیده است که به عمده فروشان ایرانی و خارجی جنس ارائه می دهیم.

 

 

 

 

قیمت همکاری ما ارزانترین است….

 

 

 

همانطور که می‌دانید ما از معتبرترین فروشگاه ها در سراسر ایران و منطقه خاورمیانه میباشیم و به طور مستقیم با شرکت طلا روس و کمپانی ژوپینگ در ارتباطیم و بدون هیچ واسطه ای محصولات این دو شرکت عالی رتبه را دریافت می‌کنیم و به سراسر ایران ارسال کرده و حتی صادرات ویژه‌ای در منطقه داریم.

 

 

خیلی از عمده فروشان داخلی و خارجی با ما همکاری های چندین ساله دارند روز به روز به تعداد آنها افزوده می‌شود این افتخار بزرگی است برای ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که رسالت خود را در این راه به عالی ترین شکل ممکن به مرحله انجام انجام برسانیم و همواره با محصولات با کیفیت و قیمت های ارزان پاسخگوی نیازهای شما عزیزان میباشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدل های جدید واردات مستقیم ما هستند :

 

 

 

ما از آن دسته از مراکزی نیستیم که مدل های تکراری برایتان موجود میکنیم و یا به دلیل نوسان نرخ ارز مجموعه زیادی از یک مدل را در انبارها بگذاریم و در سالیان سال آن را بفروشیم و به دست مصرف کنندگان برسانیم بلکه کاملا به روز هستیم و به دنبال مدرن ترین ها و متنوع‌ترین ها هستیم زیرا شناخت کافی روی مشتریان خود داریم و می‌دانیم که بانوان عاشق زیبایی و تنوع هستند یعنی ممکن است که تعداد بیشماری از النگو ها و زیورآلات را داشته باشند.

 

 

 

 

ولی با دیدن مدلهای جدید دلشان ضعف میرود و هر طور شده می خواهم آن را تهیه کنند و از نزدیکان خود عقب نمانند و همواره به عنوان یک بانوی شیکپوش درچشم همه بدرخشند و همواره بر این باور هستیم که با شناخت صحیح مشتری هم خودمان هم همکاران عزیزمان به موفقیت‌های بالا می رسند و به این دلیل اموال مدرن ترین های مدل ها را برای شما موجود بکنیم.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

پخش بدلیجات بازار تهران با همه زیورآلات هایش در اینستاگرام فعال است

 

 

 


 

 

 

 

 

۲- پخش عمده طلا روس در افغانستان و کابل با پشتیبانی همیشگی :

 

 

 

 

در افعانستان وجود زیورآلات ضروری است زیرا بهترین هدیه برای عروس ها و هر بانویی در هر سن و سالی است و حتی بعضی از مردم این کشور برای نوزادان این کشور هم زیورآلات میخرند و مهمترین نشانه برای بانوان شیک و لاکچری است که دوست داریم که با ارائه محصولات ناب و با کیفیت تمامی نیاز های بانوان این کشور را تامین کنیم.

 

 

بتوانیم با تجار افغانستانی قرارداد های پر سود ببنیدیم و از طرفی به حق و حقوق مصرف کننده برای ما اهمیت دارد که بدین منظور زبر قیمت بازار کار میکنیم و از همه جا ارزانتریم!👍

 

 

 

 

 

 

 

النگو طلا روس جفت شبیه به طلا | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

فروش عمده پلاک طلا روس در افغانستان و کابل با زیباترین طراحی ها

 

 

 

 

 

 

سخن نهایی ما در این مقاله :

 

 

 

در مقاله سعی کردیم به بالاترین حد ممکن میزان دوستی و حسن نیت خودمان را برای اعلام آمادگی برای ارائه خدمات به تجار کشور های دوست و همسایه نشان دهیم که بدین منظور میتوانید برای اطلاع از شرایط همکاری و امتیاز های ویژه ما به مشتریان با ما تماس بگیرید و حتی این امکان را دارید که به طور اختصاصی با مدیریت ما وارد بحث و گفت و گو شوید. عمده فروشی بدلیجات مهمترین شغل ما در ایران و حارج است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *