واردکننده مستقیم محصولات متنوع ژوپینگ | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

با توجه به این موضوع که از جانب مشتریان خود که به نوعی خودشان صاحب و مالک یک برند تجاری هستند و نوعی بدل فروش به حساب میایند و به صورت تنگاتنگ با طلافروشان رقابت میکنند همواره درخواست داریم که وارد کننده مستقیم ژوپینگ و شوپینگ باشیم باید خدمت شما عرض کنیم که راه خود را درست پیدا کرده اید.

 

 

فروشگاه بدلیجات ماهدیس وارد کننده ای بدون محدودیت و بدون معذوریت میباشد و هر که میخواهد از نحوه ایجاد پل ارتباطی با ما را بداند در همین لحظه در هر زمانی و مکان جغرافیایی کشور هستید به سهول ترین روش ممکن با یک تماس تلفنی با ما وارد دنیای تجارت خواهید شد. در موارد زیر با افتخار بهترین هستیم:

 

 

 

 

 

 

  • در رابطه با برنامه های کاری خود با ما صحبت نمایید که بهترین مشاوره ها را دریافت کنید.

 

 

 

 

 

  • و…

 

 

 

واردکننده مستقیم ژوپینگ در کشور را میتوانیم جست و جو کنیم؟

 

 

برای دسترسی به واردکننده مستقیم ژوپینگ که به همه شهرهایی که در نقشه وجود دارد و اینکه بدون دغدغه و نگرانی و با سهولت و آسانی بتوانیم نیازی نیست به دوردست ها بروید فقط کافی است این عبارت را سرچ نمایید آنوقت است که متوجه قدرت و تسلط ما به یازار میشوید و به همکاری با ما روانه خواهید شد.

 

 

برای اینکه بیشتر بتوانیم توانایی خود را به شما اثبات کنیم و اعتماد شما را جلب نماییم باید خدمت شما بگوییم که اولین نشانه قدرت ما ارتباط مستقیم ما با شرکت طراح و تولید کننده اصلی میباشد که با یقین کامل به شما میگوییم که در تجارت خانه ما محصولی فیک و قلابی وجود ندارد. در ادامه با ما همراه باشید:

 

 

 

واردکننده مستقیم شوپینگ

در تمامی تحریم ها و شرایط پیچیده واردات واردکننده مستقیم شوپینگ بدون محدودیت هستیم

 

 

 

۱-ضمانت محصول :

 

 

برای ضمانت محصولاتی که جه در ویترین خود جای داده ایم و چه کالایی که به صورت عمده فروشی بدلیجات فعالیت میکنیم همگی بر اساس سیاست های اصلی مدیریت فروشگاه میباشد و در این سیاست وجود کالای تقلبی امکان ندارد و همه محصولات به صورت اورجینال و برند اصلی به صورت همکاری مستقیم با برند های ژوپینگ و شوپینگ و همچنین طلاروس وارد شده و به تمامی نقاط تحت سلطه پخش و توزیع میشود.

 

 

 

  • شما به کدام یک از نقاط تحت سلطه نزدیک تر هستید؟

 

 

اگر آوازه بنادر مختلف یا مراکز تجاری گوناگون را شنیده اید و میخواهید از طریق آنها وارد این شغل شوید ولی به دلیل عدم آشنایی با شرایط دسترسی به آنها ترس شما را فرا گرفته نا امید نباشید چراکه فروشگاه ماهدیس به بازار ها و بنادر تجاری کشور مسط است و در شهرهایی که به عنوان نوعی مرکز واردات کشور هستند به طور قطعی فعال است است و قدرت منطقه به حساب میاید.

 

 

 

فروش عمده بدلیجات تخصص اصلی ما محسوب میشود که حتی به سایر مراکز پخش عمده نیز ارسال و انتقال داریم

 

 

 

  • آیا میخواهید بازتاب قدرت ماهدیس را در مناطق مختلف بدانید؟

 

 

خوب این موضوع کاملا به شما اثبات شد که ما واردکننده بدلیجات عمده هستیم که تمامی موارد زیر جز زیر شاخه های ما به حساب میایند که توسط سایت دیگر احتیاجی نیست خود را به زحمت انداخته و تا این شهر ها سفر نمایید با یک ثبت سفارش که فقط در چند ثانیه طول میکشد و فقط در چند روز بار خود را تحویل میگیرید.

 

 

به این صورت حتی در هزینه های خود صرفه جویی میکنید و به جای هزینه سرویس رفت و برگشت و هزینه هایی که در طی سفر به شما تحمیل میشود بدون استرس و به آسانی در آدرسی که مدنظز شماست بار خود را تحویل میگیرید.

 

 

 

  • مناطق تحت پوشش پخش ماهدیس شامل موارد زیر است:

 

 

 

با اطمینان کامل و تمام قوا به شما میگوییم که از قدرت های اصلی پخش بدلیجات گناوه به حساب میاییم و بهترین نمایندگی ژوپینگ در این ناحیه هستیم و به طور قطع برای قدرت نمایی در این حرفه بهترین هارا برای شما داریم که با شرایط و ضمانت کیفیتی که داریم شما را در شهر خود بهترین خواهیم کرد. با مناطق تحت پوشش ما بیشتر آشنا شوید.

 

 

 

  • عمده فروشی بدلیجات بانه

 

  • پخش عمده تهران

 

  • نمایندگی ژوپینگ اصفهان

 

  • و… 

 

 

 

۲- ضمانت همکاری :

 

 

از بهترین زیرساخت های فعالیت های مرکز تجاری توزیع بدلیجات به تمام نقشه ایران است در هر استان، شهر، بخش و حتی روستایی هستید اگر شما بدلیجات فروشی سراغ دارید حتما نام درخشان ماهدیس ردی از خود جای گذاشته است که اصل موفقیت آن همکاری با ما بوده است. هیچ پیچیدگی در شرایط همکاری با ما نیست در همین لحظه با پشتیبان فروشگاه تماس بگیرید به سادگی همکاری ما آغاز میشود پیشاپیش از شنیدن صدای شما خرسندیم و این همکاری پیروزمندانه را تبریک میگوییم.

 

 

  • نحوه واردات :

 

 

گفتیم که قدرت اصلی وارد کننده مستقیم ژوپینگ و شوپینگ نیز به حساب میاییم که در این زمینه هیچ رقیبی نداریم و یکه تاز میدان محسوب میشویم به همین خاطر فعالیت اصلی ماست که باز زیر شاخه اصلی ترین و مهم ترین رکن رسالت ما یعنی پخش عمده بدلیجات میباشد.

 

 

 

فروش عمده بدلیجات شوپینگ

فروش عمده بدلیجات شوپینگ به صورت برند معتبر و اصل و فاقد هرگونه تقلب را از ما بخواهید

 

 

 

آیا به خرید بدلیجات برای جایگزینی طلا علاقه دارید؟

 

 

در سالهای طولانی است که مردم به ویژه بانوان و به خصوص خانم های جوان علاقه شدیدی به داشتن زیورآلات طلا دارند ولی داشتن طلا یک اشکالی که دارد این است که با توجه به قیمت آن شرایط نگه داری سختی دارد و اگر یک سرویس هم داشته باشید مداوم برای هر مهمانی یا هر مجالسی که دعوت هستید.

 

فقط و فقط باید از آن استفاده کنید و هیچ تنوعی برای شما وجود ندارد و نمیتوانید با هر نوع و رنگ لباسی که دارید ست آن را آویزان کنید. مگر اینکه هر چند وقت یکبار مبلغ هنگفتی را برای جایگزینی مدل آن بپردازید.

 

 

۱- بهترین جایگزین طلا چیست؟

 

 

بهترین و مناسب ترین جایگزین طلا و در واقع بهترین زیورآلاتی که به آن دسته از بانوانی که علاقه دارند مانند الماسی درخشان در مجالس ظاهر شده و با هر نوع لباسی که میل دارند زیورآلات خود را ست نمایند بدلیجات است.

 

 

با استفاده از آن که دقیقا به ظرافت و زیبایی طلا طراحی و تولید میشوند و بهترین طراحان در سراسر دنیا میکوشند تا بدون نقص و دقیقا مشابه جواهرات اصل آن را طراحی نمایند تا هیچگونه بی میلی نسبت به آن نداشته باشید و لبخند رضایت انواع و اقسام آن را تهیه بفرمایید و از آن لذت ببرید.

 

 

۲- مزیت بدل نسبت به طلا چیست؟

 

 

مهم ترین مزیتی که بدل نسبت به طلا و جواهر اصل دارد قیمت و هزینه آن است که با هزینه خیلی کم میتوانید زیورآلاتی دقیقا مشابه با نوع اصل آن داشته باشید که بدلیجاتی که ما عرضه میکنیم کاملا رنگ ثابت و بدون امکان خش خوردگی هستند و هر تعداد که میل و نظر شماست میتوانید تهیه کنید و حتی کلکسیونی از جواهرات مشابه داشته باشید و به زیبایی خود را چندین برابر کنید و به خود زینت ببخشید و لحظات خود و جلوه ای که در مراسم های مختلف دارید لذت ببرید.

 

 

در این مقاله به این نتیجه میرسیم که:

 

 

در این مقاله سعی شد که به نتیجه های درخشاتی برسیم که مهم ترین های آن در عبارت های زیر برای شما خلاصه و بیان میشود:

 

 

  • شرایط همکاری با فروشگاه تجاری

 

  • فعالیت های مرکز

 

  • مناطق تحت سلطه

 

  • برتری زیورآلات بدل نسبت به طلا

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *