وارد کننده عمده برند ژوپینگ اورجینال | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

اگر قصد دارید تجارت خود را راه اندازی کنید و از وارد کننده عمده ژوپینگ و شوپینگ که از برند اصلی و کشور تولید کننده محصولات را وارد کنند ما به شما برند ماهدیس را که بهترین مرکز پخش عمده بدلیجات در ایران است که با فروشگاه فعال در کشور به تمامی شهر ها و نقاط دور و نزدیک محصولات ارسال میکند به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده وارد کشور میکند و به خرده فروشان محترم انتقال میدهد.

 

 

برای امر راه اندازی برند انحصاری خودتان بدون نگرانی اقدام نمایید زیرا برای داشتن کسب و کار موفق در این زمینه باید کار خود را با کیفیت و جلوه ظاهری فوق العاده به مشتریان خود معرفی نمایید و متقاضی متوجه تفاوت شایان شما با سایر رقبا شود و بدون درنگ به شما سفارش دهد و بهترین سرمایه یعنی رضایت مشتری دست یابید. برای دست یافتن به این سرمایه میتوانید مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

 

 

 

 

  • نمایندگی ژوپینگ و شوپینگ بانه

 

 

  • برای ارتباط با ما میتوانید به طور مستقیم با مدیریت در تماس باشید.

 

 

  • و…

 

 

 

 

واردکننده شوپینگ

مرکز توجه هر مرکز بدلیجاتی به سمت و سوی وارد کننده عمده ژوپینگ که ما در این حوزه قدرتمند هستیم

 

 

 

 

چرا مرکز واردکننده عمده ژوپینگ و شوپینگ عاملی حیاتی است؟

 

 

برای هر اقدامی از مسائل روتین زندگی گرفته تا تمامی جوانب شغل و مرکز امرار معاش شما مسئله اعتبار و اطمینان کاملا برای شما مهم است و حتما میدانید که اگر مرکز معتبر را بیابید تمامی امور خود را به آن میسپارید و حتی دوستان و آشنایان خود را به آنها معرفی میکند. بهترین وارد کننده عمده بدلیجات در کشور هستیم با دلایل زیر اثبات خواهیم کرد

 

 

 

به همین جهت در ابتدا باید بر روی اعتبار تجارت خود بیندیشید و سرلوحه کار خود قرار داده تا همگان به آسانی روی شما حساب کنند و نام شما نامی جاودان حتی برای آیندگان باشد برای محقق شدن این موضوع با ما همراه باشید:

 

 

 

 

۱- اعتبار فروشگاه ماهدیس را از زبان خودمان بشنوید :

 

 

برای اینکه مراحل اعتبار سازی را بتوانیم به شما آموزش دهیم در ابتدا باید خود را به شما معرفی کنیم در این حالت است که مارا امین و مورد اعتماد خود میدانید. همانطور که میدانید چون تجارت ما فروش محصولات است و در این بازار رقیب زیادی وجود دارد که سالهاست نام آنها بر زبان است و ما با نام تجاری فروشگاه بدلیجات ماهدیس یکی از آنها هستیم که در وارد کننده مستقیم ژوپینگ و شوپینگ هستیم برای رهنمودهای ویژه ای را برای عرضه داریم:

 

 

 

  • بدلیجات برند :

 

 

سالهاست مه بدلیجات برند ژوپینگ و طلاروس جای خود را بین دوست داران و محبان این زیورآلات باز کرده است و با طراحی فوق العاده ای عرضه میکند شیک پوشان را نیز شیفته خود کرده است. شما برای هر یک از موارد زیر مرکز معتبر بخواهید نام فروشگاه ماهدیس میدرخشد. پخش بدلیجات ژوپینگ برای ما مهمترین فعالیت شغلی است.

 

 

 

بدلیجاتژوپینگشوپینگطلاروس
نیم ستالنگوگوشوارهدستبند زینتی
پابندسنجاق سینهانگشترزنجیر

 

 

 

۲- وارد کننده مستقیم بدلیجات بدون هیچ چالشی :

 

 

مفتخر هستیم که به عنوان واردکننده مستقیم بدلیجات به صورت تخصصی از برند اصلی و بدون واسطه گری تمامی زیورآلاتی که در جدول بالا آورده شده است را وارد کرده و فروشگاهی با پرسنلی با تخصص و کاملا حرفه ای به صورت متمرکز به هموطنان گرامی خدمت میکنیم.

 

 

مهم نیست که چقدر با ما فاصله زمانی و مکانی دارید از طریق سایت و شماره تماس های درج شده به آسانی در خدمت شما هستیم. در هر یک از موارد زیر کاملا تخصصی فعالیت های گسترده ای داریم.

 

 

 

وارد کننده شوپینگ

به شما وارد کننده شوپینگ که به صورت بدون واسطه گری عمل میکند و در این زمینه خبره است را معرفی کرده ایم

 

 

 

 

 

۳- وارد کننده عمده بدلیحات با شرایط منحصر به فرد :

 

 

برای اینکه فروشگاه خود را با خیالی آسوده راه اندازی کرده و به آسانی بتوانید مخاطب خود را جذب کرده و با اطمینان خاطر محصولات خود را به نمایش گذاشته و بدون نگرانی پیچ اینستاگرام خود را روزانه آپدیت کنید و از بهترینای منطقه خود و تمامی نقاط کشور باشید.

 

باید یا یک وارد کننده بدلیجات همکاری داشته باشید که تمامی شرایط بهترین محصولات را وارد کشور کند و در کوتاه ترین زمان ممکن به فروشگاه شما برساند که نسبت به سایر خرده فروشان پیشی بگیرید و طبق مدل های روز دنیا فعالیت و برند سازی داشته باشید.

 

 

 

۴- عمده فروشی بدلیجات :

 

 

شما باید با مرکز یا واردکننده ای در ازتباط باشید برای توسعه کار خود که فعالیت آن فقط منحصر به یک منطقه نباشد بلکه به تمامی منطقه ها مسلط باشد و تمام کشور را در دست داشته باشد و واردات مهم ترین فعالیت آن باشد.

 

 

به همین جهت باید با بهترین مرکز بدلیجات کشور وصل باشید که راه را برای شما آسان کند و با تنوعی که در زینتی های خود دارد مشتریان را میخکوب ویترین شما کند. همانطور که کاملا به این موضوع آگاه هستید مهم ترین مراکز پخش بدلیجات در مناطق زیر میباشد.

 

 

 

  • تهران
  • اصفهان
  • بانه
  • بندر گناوه

 

 

 

خودستایی نیست اگر بگوییم که به چهار منطقه ای که قطب بدلیجات کشور هستند تسلط داریم و شما هر کدام از عبارات زیر را سرچ کنید نامدار و به نوعی مالک آن منطقه هستیم.

 

 

 

بدلیجات عمده شوپینگ

با دسترسی و امکان دستیابی به بدلیجات عمده شوپینگ به صورت اصل و اورجینال میتوانید به توسعه کار خود رونق دهید.

 

 

 

 

فروشگاه ما به کدام مناطق برای پخش دسترسی دارد؟

 

 

بر اساس آنجه که برای شما شرح دادیم منطقه ای وجود ندارد که فروشگاه ماهدیس خرید و فروش بدلیجات را بر عهده نداشته باشد و خرده فروشی های هر منطقه به خوبی نام برند تجاری ما را که ثبت ملی شده است را نداند. در جای جای مناطق مختلف برند های کوچک و بزرگی هستند که افتخار همکاری با آنها را داریم و با خدماتی که به آنها عرضه میداریم شماره یک منطقه خود شده اند.

 

 

 

 بانه :

 

 

در هر جای کشور که ساکن باشید نام مرکز تجاری بانه و تجارتی که در آن رونق دارد را به خوبی میشناسید که در از لوازم منزل گرفته را وسائل تزئینی برای همین خاطر است که پخش عمده بدلیجات بانه و گناوه بر سر زبانهاست به همین جهت ما دستی پر قدرت در این مرکز داریم که برای کسی که میخواهد فروشگاه خود را افتتاح کند میتواند عمده فروشی بدلیجات بانه را جست و جو کند و آوازه ماهدیس را با چشمان خود نظاره گر باشد.

 

 

 

گناوه :

 

 

بندر گناوه نیز بهترین گزینه برای افراد یا فروشندگانی است که میخواهند کار خود را شروع کنند از قطب های اصلی و به نامی است که واردات را به خوبی در خود پرورش داده است و حتی افرادی که در خارج از کشور با ایران بیزنس میکنند نام ما آشناست برایشان و کافی است تا به این بندر رفت و آمد داشته باشید. با محصولاتی در دید میگذارید سیلی از مخاطبان به سوی شما روانه خواهند شد.

 

 

با افتخار اعلام میداریم که این بندر نیز از زیر شاخه های فعالیت ماست که بیزنس فعال و فعالیت های گسترده و چشم گیری در این بندر داریم که با یک تماس تلفنی در هر نقطه از جغرافیا که باشید در کمتر از چند ثانیه میتوانید با مرکز تجاری ماهدیس فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

 

 

ما به فکر شرایط اقتصادی همه هستیم :

 

 

کاملا از شرایط اقتصادی کسانی که میخواهند به تازگی کار خود را شروع کنند آگاهی داریم و با توجه به این که وارد کننده عمده ژوپینگ هستیم و واردکننده شوپینگ نیز به حساب میایم و با ارز جهانی فعالیت داریم ولی قیمت و هزینه ها را به طوری تعیین کرده ایم که به آسانی اولین گام برای راه اندازی را با خیالی آسوده بردارید تا زمان پیروزی با شما همراه و یک قدم هستیم.

4 پاسخ
  1. ali khavary
    ali khavary گفته:

    سلام من علی خاوری هستم ساکن کشور ترکیه هستم
    آیا شما ارسال به ترکیه هم‌دارین و چگونه نمونه کارها تون رو‌میتونم ببینم

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام بزرگوار تیم پشتبانی آماده پاسخگوی شما در همین لحظه هستند با آنها تماس گرفته و پاسخ سوال خود را دریافت نمایید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *