بدلیجات برای خانم ها و آقایان | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

بدلیجات چیست ؟ در زمان قدیم ایرانی ها زیورآلات را جزعی از مشتقات لباس می‌دانستند. مردم مناطق جنوبی مانند خوزستان از طرفداران اولیه بدلیجات بوده اند. و بیشترین استقبال از سمت این مردم خون گرم به بدلیجات صورت گرفته است. با توجه به آداب و رسوم های هر قوم در ایران، سبک پوشش و سلیقه هر فرد سطح تنوع زیورآلات بالا رفته و به نوعی آن را عامه پسند کرده است.

در سال هزارو سیصد و چهل کتابی تحت عنوان کتاب تاریخ جواهر ایران به قلم عباس اقبال آشتیانی تألیف شد. که در آن به تفصیل در مورد تاریخچه زیورآلات توضیح داده شده است.

گردنبند مهلو و گردنبند میخک، گردنبند مهره ای و عنبردان و قاب قرآن و النگو و دستبند مهره ای و گیسوبند و بازوبند نمونه ای از زیورآلات مورد استفاده مردم خطه جنوب است.

 

 

در بین بدلیجات ها نقره بهتر است یا استیل ؟

 

بدلیجات چیست اینکه نقره بهتره یا استیل شاید سؤال بسیاری از زنان و دختران هنگام خرید انواع بدلیجات باشد. در این مطلب از مهدیس گالری قصد داریم تا با بررسی دقیق ویژگی های استیل و نقره، به شما بگوییم که آیا خرید بدلیجات استیل برای شما بهتر است یا بدلیجات نقره. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

برای افراد عادی و کسانی که شناختی از انواع جنس بدلیجات ندارند، در نگاه اول شاید حتی ظاهر نقره و استیل قابل تشخیص و تمایز از هم نباشد. به غیر از شباهت های موجود در رنگ، بدلیجات استیل و نقره تفاوت های مختلف دیگری نیز دارند.

 

به عنوان مثال، نقره پس از مدتی لکه دار می شود و درخشش طبیعی خود را از دست می دهد، اما استیل در گذر زمان لکه دار نمی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت های بین بدلیجات استیل و نقره، ابتدا به بررسی جداگانه این فلزات می پردازیم. برای خرید انواع بدلیجات می توانید به عمده فروشی بدلیجات بانه و گناوه مراجعه کنید.

 

 

بدلیجات چیست و انواع برند بدلیجات

 

  • استیل

 

استیل در واقع نوعی فولاد ضد زنگ است که حاوی نیکل، کروم و آهن نیز می باشد. استیل در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و در ساخت وسایل آشپزخانه، ساخت انواع بدلیجات نظیر پابند، پیرسینگ، گوشواره، گردنبند، دستبند و انگشتر و حتی صنایع پزشکی نیز از آنها استفاده می شود.

 

استفاده از استیل در ساخت جواهرات و بدلیجات به دلیل دوام، زیبایی و تطبیق پذیری که با بدن انسان دارند، بسیار رایج است. استیل نه تنها دوام بالایی دارد، بلکه در گذر زمان لکه دار نمی شود و دچار خوردگی نیز نخواهد شد.

 

اگر به دنبال جنسی از بدلیجات هستید که به پوست حساس شما واکنش نشان ندهد و شما را دچار آلرژی، خارش یا مشکل نکند، استیل برای شما بهترین گزینه است.

 

 

  • نقره

 

نقره یکی از محبوب ترین فلزاتی است که امروزه در ساخت جواهرات و بدلیجات مورد استفاده قرار می گیرد. نقره معمولاً از ۹۲٫۵٪ نقره خالص و ۷٫۵٪ مس (گاهی اوقات نیکل و در مواردی خاص از مخلوط فلزهای دیگر) تشکیل می شود.

 

بدلیجات از جنس نقره معمولاً پس از مدتی لکه دار می شوند و ممکن است به سمت زردی یا سیاه شدن گرایش پیدا کنند. بدلیجات از جنس نقره بسیار حساسیت زا هستند و افراد زیادی پس از استفاده از بدلیجات نقره دچار حساسیت های پوستی می شوند.

 

 

انواع برند بدلیجات

 

بدلیجات چیست در زمان انتخاب و خرید بدلیجات یکی از مهم ترین پارامتر ها توجه به برند بدلیجات بوده که میزان رضایتمندی شما را تعیین می کند. در واقع برند بدلیجات معین می کند که کمپانی سازنده محصول مدنظر شما چه شرکتی بوده که شما می‌توانید میزان کیفیت محصولات و بدلیجات ارائه شده توسط آن شرکت را مقایسه کرده تا خرید ساده تری داشته باشید.

 

 

انواع برند بدلیجات

 

  • برند بدلیجات ZJ.JEWEIRY

 

یکی از مشهور ترین انواع برند بدلیجات می تواند گفت برند ZJ.JEWEIRY بوده که در زمینه تمامی مدل های بدلیجات فعالیت بالایی نیز دارد. البته حس شهرت این برند بزرگ مربوط به تولیدات ضد حساسیت و باکیفیت آن در زمینه دسته بندی نیم ست می باشد.

 

البته تولیدات این کمپانی فقط محدود به عرضه نیم ست نبوده ، در این بین به دلیل ظرافت بالا در زمینه طراحی گوشواره و دستبند و پابند نیز این برند بزرگ فروش قابل توجهی نیز دارد.

 

توجه داشته باشید این برند بدلیجات به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه کاملاً ضدحساسیت و رنگ ثابت بوده و در پروسه طراحی آن ها از ظرافت قابل توجهی نیز استفاده شده است.

 

در مدل های نگین دار این گروه از بدلیجات به سراغ نگین های اتمی باکیفیت و درخشان رفته تا به زیبایی ظاهری محصول تأثیر قابل توجهی داشته باشد. شما می توانید این بدلیجات های تولید شده توسط این کمپانی در زمان استحمام و یا حتی شنا کردن نیز استفاده نمایید.

 

 

برند بدلیجات YSX.JEWELRY

 

یکی دیگر از مشهور ترین و در عین حال محبوبیت ترین برند های تولید کننده بدلیجات و زیورآلات بدون شک برند YSX.JEWELRY بوده که از تنوع بالایی در زمینه تولید گردنبند ، نیم ست ، زنجیر ، آویز ساعت ، انگشتر ، گوشواره و…. برخوردار بوده و شما می توانید به راحتی یکی از زیباترین انواع تولیدات این برند مشهور بدلیجات را برای خرید انتخاب کنید. از دلایل اصلی محبوبیت این برند بدلیجات در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار می توانید به تنوع بالا و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

 

بدنه اصلی این گروه از بدلیجات که تحت عنوان برند YSX.JEWELRY تولید شده کاملاً ضد حساسیت و رنگ ثابت بوده به طوری که تمامی افراد می توانند به صورت مدوام و روزمره این گروه از بدلیجات را استفاده و لذت ببرند.

 

محصولات این برند بدلیجات در دو رنگ طلایی و نقره ای تولید شده و آبکاری با طراحی مشابه طلا دارد. در کنار این زیبایی بالا محصولات این برند غالبا وزن کمی داشته و به راحتی برای هر فرد قابل استفاده هستند. بدلیجات تولید شده این برند با سلیقه ایرانی ها سازگاری بالایی داشته و خرید و انتخاب ساده ای را در این مورد خواهید داشت.

 

 

  • برند بدلیجات TOKE

 

دومین برند بدلیجات که قصد معرفی آن را داریم مربوط به برند TOKE بوده که در کمترین زمان ممکن توانسته در بازار بزرگ تجارت به فروش قابل توجهی نیز دست یابد. این برند مشهور به دلیل طراحی و تولیدات انواع زیورآلات و بدلیجات مخصوص بانوان توانسته سهم بزرگی از بازار تجارت را به خود اختصاص بدهد. از جمله محصولات پرفروش تولید شده از این برند بدلیجات می توانیم به طیف گسترده ای از دستبند ها و نیم ست ها و انواع گردنبند اشاره کنیم.

 

این شرکت بزرگ برای تولید محصولات خود نیاز به ایده های خلاقانه نداشته زیرا اکثر محصولات تولید شده توسط این کمپانی کپی شده از نمونه های جواهرات موجود در بازار هستند. البته برای عرضه محصولی مشابه با نمونه طلا و جواهر نیاز کیفیت بالای جنس بدنه وجود داشته که این برند بزرگ توانسته اقدام به تأمین آن نماید.

 

 

  • برند بدلیجات HDI-JEWEIRY

 

اگر شما نیز در زمان انتخاب و خرید وسواس بالایی برخوردار بوده و عموما سخت پسند هستید جا داره به شما برند بدلیجات HDI-JEWEIRY را توصیه کنیم. این برند بزرگ از شهرت و فروش قابل توجهی در زمینه بدلیجات برخوردار بوده که به دلیل چند دلیل به این موقعیت دست یافته است.

اولین مورد در زمینه طراحی ظاهری محصولات است. تمامی اجناس تولید شده از این برند بدلیجات دارای طراحی هایی فانتزی ، متفاوت ، شیک و زیبا بوده به طوری که تمامی افراد می توانند انتخابی آسان را تجربه کنند. البته این برند بزرگ دارای محصولاتی با طراحی ظاهری مشابه جواهر نیز بوده که از دلایل عمده رضایتمندی مصرف کنندگان به شمار می رود.

 

 

  • برند بدلیجات XUPING

 

بدون شک یکی مشهورترین انواع بدلیجات در سراسر دنیا مربوط به برند بدلیجات XUPING بوده که در زمینه طراحی و انتخاب جنس بدنه ثابت رکورد بالایی نیز می باشد. این برند بدلیجات را اغلب با نمونه آبکاری شده آن با استفاده از آلیاژ طلا می شناسند.

 

توجه داشته باشید برخی از افراد دارای پوست حساسی بوده و نمی توانند از باکیفیت ترین انواع جنس بدنه استیل ، تیتانیوم ، نقره و… استفاده کرده و اغلب دچار آسیب های پوستی می شوند.

 

به همین دلیل بوده برند بدلیجات XUPING اقدام به نوآوری کرده و گروهی از انواع محصولاتی که به بازار عرضه کرده دارای جنس بدنه ای از باداوم ترین نوع استیل بوده که دارای آبکاری و یک روکش از نوع طلا می باشد. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا تمامی افراد حتی با پوست بسیار حساس نیز بتوانند انتخاب مناسبی در زمینه بدلیجات داشته و لذت ببرند.

 

البته یکی دیگر از دلایل حس شهرت این برند بدلیجات مربوط به ظرافت بالای طراحی ظاهری برند XUPING در کنار استفاده از درخشان ترین و باکیفیت ترین انواع نگین های اتمی با گستردگی طیف رنگ ظاهری می باشد.  این برند بدلیجات در زمینه تولید گوشواره ، نیم ست ، گردنبند ، دستبند و… قعالیت دارد و شما میتوانید با مراجعه به نمایندگی ژوپینگ و شوپینگ بهترین بدلیجات این برند را تهیه کنید.

 

 

  • برند بدلیجات XINGMEI

 

اگر شما نیز دارای پوست گوش حساسی بوده و به سلامت آن اهمیت می دهید توصیه می کنیم به برند بدلیجات XINGMEI اعتماد می کنید. این کمپانی بزرگ سال های طولانی بوده در زمینه طراحی و تولید طیف گسترده ای از گوشواره های ضدحساسیت و رنگ ثابت فعالیت داشته و محصولات ارائه شده توسط این کارخانه از دوام قابل توجهی نیز برخوردار هستند.

 

این گروه از بدلیجات استیل در واقع دارای تنوع قابل توجهی بوده که شامل انواع گوشواره میخی استیل ، گوشواره آویز دار استیل ، گوشواره نگین دار استیل ، گوشواره فانتزی استیل و… اشاره کرد. لازم به ذکر بوده این برند بدلیجات به تازگی اقدام به طراحی و تولید دستبند استیل، نیم ست استیل و گردنبند استیل با بالاترین سطح کیفیت زده است.

 

 

  • برند بدلیجات ZORA

 

یکی از دلایل بانوان جوان به خرید تعداد زیادی از بدلیجات و زیورآلات مربوط به رنگ مد و پوشش ظاهری آن ها دارد. بانوان شیک‌پوش تمایل دارند متناسب با مد روز اروپا و با توجه به رنگ پوشش ظاهری خود یک نمونه جذاب از بدلیجات را انتخاب کنند.

البته یکی از ساده ترین روش های ست کردن بدلیجات با پوشش ظاهری شما مربوط به انتخاب آن ها با توجه به رنگ نگین های کار شده در پروسه تولید آن محصولات دارد.

اگر شما نیز در گروه بانوان شیک‌پوش و خاص پسند هستید توصیه می کنیم به برند بدلیجات ZORA اعتماد کنید. این برند بدلیجات حس شهرت بالایی در زمینه طراحی و تولید های نگین دار و مشابه جواهرات داشته که ظرافت در زمینه طراحی و کیفیت و رنگ ثابت بودن جنس بدنه آن ها از دلایل اصلی فروش بالای این برند بدلیجات به شمار می رود.

 

حساسیت بدلیجات برای پوست چیست؟

 

بدلیجات همیشه طرفداران زیادی داشته اند و مخصوصاً خانم ها علاقه ی بسیار زیادی به خرید آن ها دارند. این بدلیجات تأثیر بسیار زیادی در ظاهر افراد دارند و می‌توان گفت تکمیل کننده ی استایل آن ها محسوب می شوند اما گاهی افراد به دلایلی نمی توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند که یکی از این دلایل داشتن حساسیت پوستی به برخی از انواع بدلیجات است.

 

 

علائم آلرژی و حساسیت پوستی به بدلیجات و جواهرات

علائم آلرژی به طلا شبیه علائم ناشی از آلرژی های دیگر است. بدن واکنش متفاوتی نسبت به مواد حساسیت زا نشان می دهد، اما علائم معمول می تواند شامل موارد زیر باشد:

 

  • ورم
  • بثورات
  • سرخی
  • خارش
  • تاول زدن
  • لایه لایه شدن پوست

 

علائم ممکن است از خفیف تا شدید باشد. آن‌ها می توانند اندکی پس از تماس با طلا یا پس از قرار گرفتن در معرض طولانی مدت ایجاد شوند.اگر از انگشتر طلا استفاده کنید، ممکن است قرمزی، تغییر رنگ یا خارش در انگشت خود ایجاد کنید.

 

حتی احتمال دارد پس از استفاده از گوشواره های طلا یا گردنبند طلا، علائمی در گوش یا اطراف گردن خود ایجاد کنید.تشخیص آلرژی طلا از آلرژی دیگر دشوار است، بنابراین ممکن است علائم آن را به اگزما یا نوع دیگری از درماتیت تماسی نسبت دهید.

 

 

بدلیجات چیست

 

سخن پایانی

ماهدیس گالری وارد کننده عمده بدلیجات و عمده فروشی بدلیجات در سرتاسر ایران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کارها می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *