پخش عمده محصولات ژوپینگ و شوپینگ در مهدیس گالری | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

ماهدیس گالری با چندین سال سابقه مرکز پخش عمده ژوپینگ و شوپینگ اصل با قیمتی بسیار مناسب می باشد. می توانید از طریق شماره های درج شده در وبسایت ما می توانید اطلاعات لازم خود را برای خرید ژوپینگ و شوپینگ را بدست بیاورید.

 

ژوپینگ چیست ؟

ژوپینگ یک برند معروف در جواهرات و زیورآلات بدلی است، محصولات آن شامل انگشتر، آویز، گوشواره ، دستبند ، گردنبند ، پابند ، النگو، ست زیورآلات و غیره می باشد. جنس محصولات ژوپینگ از فلز مس با روکش طلا یا رادیوم می باشد و جنس نگین های آن از نوع زیرکن صنعتی با کیفیت بالا و دیگر سنگهای قیمتی از جمله کریستال های سواروسکی است.

امروزه به دلیل کیفیت بالا و ممتاز بودن و قیمت بسیار مناسب، اجناس  ژوپینگ در تمام نقاط دنیا محبوبیت زیادی داردند و  طرفداران بسیاری به خود جذب کرده اند.

ممکن است تاکنون این برند را با نام شوپینگ نیز شنیده باشید.

ژوپینگ که با نام انگلیسی xuping در دنیای جواهرات مد و زیورآلات فعالیت می کند تا چندین سال پیش هیچ فردی اسمش را نشنیده بود ولی با طراحی انواع انگشتر ژوپینگ و دستبند و گردنبند و گوشواره ژوپینگ و دیگر زیورآلات و فعالیت در بازار های ایران توانسته است اعتبار قابل توجهی را برای خود کسب کند.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که  زیورآلات ژوپینگ را خریداری کرده اید بدون اغراق می تواند گفت به احتمال بسیار بالا یکی از مشتری های پر و پا قرص آن شده اید. دلیل این اتفاق را می توان در قیمت های بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت چینی دانست.

همانطور که اشاره شد الماس های به کار رفته در جواهرات و زیورآلات ژوپینگ از کیفیت بالایی برخوردار هستند و معمولاً به صورت باگت در آن ها به کار می روند که باعث می شود شما هنگام خرید زیورآلات هیچ ترسی از بابت افتادن یا بی کیفیت بودن نگین ها و کریستال های آن نداشته باشید و با خیال راحت محو زیبایی و درخشش کریستال ها شود و نگرانی از بابت افتادن نگین های آن ها نداشته باشید.

 

ژوپینگ چیست ؟

 

برند زیورآلات ژوپینگ

ژوپینگ یک برند معروف در زمینه ساخت و تولید زیورآلات بدلی می باشد. می توان گفت در چند سال گذشته این برند خیلی نا شناخته بود اما برند زیورآلات ژوپینگ با به کار گیری طرح های زیبا و متنوع مناسب با تمامی سلیقه ها و کیفیت عالی، و قیمت مناسب در مقایسه با دیگر برند های زیورآلات، توانسته امروزه به یک برند معروف و خوش نام در جهان در زمینه تولید زیورآلات بدلی تبدیل شود.

 

محصولات ژوپینگ از فلز های چون مس تولید شده است که بر روی پوست باعث ایجاد حساسیت نمی کند. و روکشی از طلا و رادیوم روی آن قرار می گیرد که هم باعث ایجاد حساسیت بر روی پوست نشود و هم رنگ آن به مرور از بین نرود و زیبایی اولیه خود را حفظ می کند.

بر روی انگشتر ها و گردنبند های این برند، سنگ های با کیفیت و قیمتی، مانند کریستال های سواروسکی استفاده شده است که باعث زیبایی کار و کیفت زیاد آن شده است. زیورآلات ژوپینگ با تولید محصولات با کیفیت و با طراحی زیبا توانسته به یک برند معروف در دنیا تبدیل شود.

محصولات تولید شده توسط برند ژوپینگ شامل: گوشواره، گردنبند، دستبند، پابند، النگو، و غیره می باشد. کریستال های به کار رفته بر روی این زیورآلات باعث شده است که شما بتوانید زیورآلات خود را با هر رنگ لباسی ست کنید. این برند در ایران طرفداران بسیاری دارد.

هر شخصی با یک با خرید از محصولات این برند، می توان گفت از طرفدار های این برند شود. نام تجاری ژوپینگ در بازار های جهانی به صورتxuping  می باشد.

 

از انواع بدلیجات ژوینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستبند مارک ژوپینگ
  • گردنبند ژوپینگ
  • النگو ژوپینگ
  • گوشواره ژوپینگ
  • سرویس بدلیجات ژوپینگ

 

 

بدلیجات ژوپینگ را چگونه می توان تشخیص داد؟

در فروشگاه‌های اینترنتی بدلیجات و زیورآلات ماهدیس گالری همیشه برند محصولات ذکر می‌گردد که می‌توانید به راحتی فقط با چند کلیک در هر زمانی از شبانه روز این محصولات زیبا و بادوام عمده فروشی بدلیجات بانه و گناوه را درب منزل تحویل بگیرید.

اگر هم جایی خارج از فروشگاه‌ها این محصولات را دیدید دقت داشته باشید که اصولاً رنگ بدلیجات ژوپینگ کمی روشن تر از سایر برندها و حتی محصولات طلای ۱۸ عیار است.این درخشندگی و جذابیت باعث شده است که طرفداران بیشتری به خود جلب نماید. حتی محصولات سفید و نقره ای ژوپینگ هم نسبت به سایر محصولات بدلیجات و همچنین نقره و طلای سفید کمی تیز تر و درخشان تر هستند.

 

جنس محصولات برند پخش عمده ژوپینگ و شوپینگ

مس (آلیاژ کوپر) با روکش طلا و یا رادیوم در محصولات  این برند استفاده می شود؛ روکش طلای ۱۸ عیار یا ۲۴ عیار در زیور آلات این برند استفاده می شود؛ رنگ فلز و آلیاژها در محصولات برند ژوپینگ، متفاوت از سایر زیور آلات است و رنگ طلایی آن متمایل به رنگ رزگلد است.

روکش آب طلا، که در محصولات این کمپانی استفاده می شود، زیبایی و درخشش محصولات را افزایش می دهد؛ و همچنین استفاده از سنگ های قیمتی و المان های سواروسکی، موجب درخشش و تمایز بیشتر محصولات این برند شده است.برند ژوپینگ در محصولات خود از جواهرو کریستال های زیرکن با کیفیت بالا استفاده می کند. استفاده از مس، روکش طلا و یا رادیوم و همچنین استفاده از سنگ های قیمتی، ژوپینگ را به یک برند محبوب تبدیل کرده است.

 

تشخیص ژوپینگ تقلبی

در سال های اخیر به دلیل توجه و رغبت مشتریان به خرید زیورآلات ژوپینگ، جنس های تقلبی که از مارک ژوپینگ الگو برداری کرده است در بازار های ایران به وفور یافت می شود که متأسفانه کیفیت و زیبایی و درخشش زیورآلات  ژوپینگ را ندارند و در تماس با آب و یا مدت کمی پس از استفاده رنگ خود را از دست می دهند.

یکی از روش های شناخت زیورآلات اصلی ژوپینگ دقت به رنگ متمایز محصولات آن است. همانطور که اشاره شد زیورآلات طلایی رنگ ژوپینگ مقدار کمی به رنگ رزگلد متمایل هستند.

می توانید از این روش برای تشخیص زیورآلات ژوپینگ اصلی استفاده کنید. از دیگر نشانه های زیورآلات ژوپینگ اصل نام و یا لوگوی حک شده ی ژوپینگ در پشت و یا بر روی قفل آن است. پس تنها به نام ژوپینگ بر روی بسته بندی اکتفا نکنید، زیرا بسته بندی های تقلبی با نام ژوپینگ به وفور در بازار یافت می شوند.

 

تشخیص ژوپینگ تقلبی

 

 

نگین‌های به کار رفته در بدلیجات ژوپینگ

 

‎تمامی نگین‌های استفاده شده در محصولات ژوپینگ از نوع نگین‌های اتمی سواروسکی (معروف ترین تولید کننده نگین اتمی دنیا) می‌باشد،که از همین نوع نگین در صنعت طلا و جواهر(به‌منظور پایین آوردن قیمت نهایی می‌نمایند)  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

برتری قیمت بدلیجات ژوپینگ در کشورهای مختلف

 

غیر از کیفیت برگ برنده ی دیگر بدلیجات ژوپینگ که آن را موفق ترین کمپانی فروش بدلیجات عمده ساخته؛ برتری قیمتی نسبت به سایر رقبای خود است.  ارزش پول چین در کشورهای مختلف، با یکدیگر تفاوت دارد. همین امر باعث شده تا محصولات ژوپینگ قیمت های مختلفی را در این کشورها به خود ببینند.

اما با تدابیر انجام شده تصمیم بر آن شد که ساخت و طراحی بدلیجات ژوپینگ تنها در داخل کشورهای بازار هدف این کمپانی انجام بپذیرد. به دنبال همین موضوع قیمت تمام شده ی بدلیجات ژوپینگ بر اساس واحد پول کشور مربوطه تعیین شد. در نتیجه قیمت بدلیجات ژوپینگ بسیار مقرون به صرفه تر از سایر رقبا است.

 

چرا محصولات شوپینگ گران تر هستند؟

 

اکثر محصولات این برند بزرگ نسبت به سایر برندها گران تر هستند چراکه این برند روی محصولاتش اصولاً از روکش های تیتانیوم و طلا استفاده می کند و همین مسئله باعث می شود که اکثر محصولاتش رنگ شان ثابت بماند و تغییر رنگ ندهند و قاعدتاً قیمت آن‌ها نیز در بازار افزایش می یابد.

نکته قابل توجه در مورد بدلیجات مارک ژوپینگ این است که در برخی از محصولات ژوپینگ که از لحاظ ساختار هم محکم و بادوام باشند در صورتی که رنگ آنها به سیاهی رفت می توانید با آبکاری مجدد دوباره از آن محصول تا سالها استفاده نمایید و در هزینه های خود صرفه جویی نمائید.

 

پخش عمده ژوپینگ و شوپینگ

 

پخش عمده ژوپینگ و شوپینگ در ماهدیس گالری

 

خرید زیورآلات ژوپینگ

 

امروزه خرید و فروش اینترنتی افزایش پیدا کرده است و بیشتر مردم وسایل مورد نیاز خود را از فروشگاه های اینترنتی تهیه می کنند. برای تهیه زیورآلات با ضمانت اصل بودن می توانید به سایت زیورآلات مهدیس که پخش عمده بدلیجات است مراجعه نمایید. این سایت جز سایت های می باشد که در زمینه فروش زیورآلات با برند ژوپینگ و  نمایندگی ژوپینگ تهران فعالیت می کند.

 

شما برای خرید این زیور آلات با برند ژوپینگ کافی است به بخش فروشگاه زیورآلات و وارد کننده عمده بدلیجات بروید و با انواع مختلفی از زیورآلات در تنوع های مختلف رو به رو شوید. محصولات ژوپینگ که در این سایت قرار گرفته اند بیشتر مورد پسند دختران می باشند و بیشتر کار آنها روی محصولات زنانه است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *