انواع بینظیری از بدلیجات | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

کانال بدلیجات طلاروس برای هر مرکز فروشی چه عمده چه تکفروشی دارای اهمیت بالایی است زیرا اگر چنین کانالی داشته باشند شماره ممبر ها و فالوور های آن از حد و مرز گذشته و به شکل سرسام آوری در لحظه در حال افزایش و ارتقا می باشد به همین دلیل ما که وارد کننده فوق حرفه ای النگوها می باشیم لازم دیدیم که چنین کانالی داشته باشیم که در آن عکس و فیلم های واقعی گذاشته شود.

 

کسانی که با ما طرف قرارداد هستند می توانند عضوش شده و از موجودی های ما که در لحظه پست گذاری میشوند با خبر شوند. نمایندگی ژوپینگ و شوپینگ تهران را با مطلبی که آماده کرده ایم بهتر خواهید شناخت.

 

 

از اینستاگرام بدلیجات بخرید | | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

کانال بدلیجات طلاروس را برای همکاران در دسترس قرار داده ایم.

 

 

 

  • رنگ رزگلد فوق العاده است برای زینتی ها.

 

  • رنگ طلا روس با هر نوع رنگ پوستی سازگار است.

 

 

  • و…

 

 

کانال بدلیجات طلاروس را میتوان جوین شد؟

 

شاید تا به حال به تعداد بی شماری کانال عضو شده است که حتی یادتان نمانده است چند تا بوده؟ یا حتی چند بار در کانال های مختلف عضو شده اید و بعد از مدتی حوصله شما سر رفته و آن را ترک کرده اید چون که فضای مجازی هم سود است و هم ضرر ممکن است کمی ترسناک باشد که فقط با جوین شدن در یک کانال ریسک کنید و اقدام به واریز و پرداخت پول نمایید.

 

 

این یک فرصت عالی است


خوشحالیم که شانس آشنایی با کسانی را داریم که قرار است در کارشان موفق شوند

 

 

 ۱- پیج بدلیجات شیک فقط با یک شماره تلفن؟!!!!

 

کسی که ادمین می باشد فقط یک شماره تلفن در اختیار شما می‌گذارد و چهره اش را ندیده‌اید و نه حتی بعضی از آنها دارای فروشگاه و یا مرکز خاصی هستند که حتی اگر مواردی را پیگیری کنید متوجه می‌شوید آنهایی ها که دارای نام و نشان و آدرس هم می باشند، یک لوکیشن اشتباهی و دروغی را درج کرده‌اند پس به همین سادگی ها اعتماد نکنید کانال تلگرام ما عمومی نیست.

 

 

به محض همکاری عضو همیشگی میشوید :

 

 

فقط کسانی که با ما وارد همکاری هستند و ما با ما قرارداد دارند می‌توانند در آن عضو شده و از موجودی های ما مطلع شوند و همچنین ساعت کاری فروشگاه را در ایام مختلف می گذاریم که می توانید هر سوالی هم درباره موجودی ها و پست ها دارید از ما بپرسید در پاسخگویی به شما درنگ نخواهید کرد و پشتیبانی و ساپورت ما همیشگی برای همه ممبرهای گرامی می باشد.

 

 

 

از اینستاگرام زیورآلات عمده بخرید | | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

ایا طلا روس سیاه میشود؟

 

 

پخش عمده النگوی طلا روس از مهمترین بخش های کاری ماست :

 

پخش عمده النگوی طلا روس را می توان به شکل کاملا عالی و بدون حاشیه انجام داد البته این به طرز شگفت انگیزی فقط برای ما ساده است زیرا آنقدر حاشیه در پیرامون آن به چشم می خورد که هر کسی نمی تواند چیزهایی که ما داریم را به دست بیاورد و در بازار تزریق کند که ما طلا فروشی هم بزنیم و اینها را به عنوان طلا بفروشیم قول می‌دهیم که کسی متوجه نمی شود که طلا نیست.

 

البته از لحاظ شکل ظاهری و ماندگاری و کیفیت عرض می نماییم و گرنه طلا که دارای نشانه‌های خاص و فاکتورهای دولتی است، با بیان این جمله خواستیم که کیفیت کارمان را به رخ بکشیم که اگر هم دوست داشته باشید می توانید به فروشگاه ما حضوری آمده و این ادعا را به چشم خود و به شکلی عالی واقعی ببینید.

 

 

۲- ایا طلا روس رنگش ثابت است ؟!

 

لازم به ذکر است که همینجا در ابتدای همین متن این سوالتان را جواب دهیم که آیا رنگ طلا روس می رود و یا ماندگاری دارد یا نه؟ در پاسخ این سوال میتوان گفت که  به هیچ وجه رنگش رفتنی نیست و مانند طلای واقعی می‌توانید دستتان کرده و هر چقدر که دوست دارید با آنها کار کرده حمام بروید، آشپزی کنید، ظرف بشورید و اصلا هم احتیاج به حساسیت برای نگه داری ندارد که با خود فکر کنید که اگر فلان کار را انجام دهم رنگش می رود که چنین ویژگی مخربی در کارهای ما به اصلا به چشم نمی‌خورد و ماندگاری و اصالت آنها تصمیمی می باشد با خرید از ما یکبار میخرید و تا ابد در دست نگه میدارید و هیچکس هم متوجه نمی‌شود که بدل می باشد.

 

 


 

پخش ژوپینگ در گرگان و گلستان در همسایگی شما هستیم

 


 

 

چرا به رنگش رز گلد میگویند؟

 

برای اینکه رزگلد ها حسابی چشمگیر باشند برای ساختش از یک آلیاژ خاص که پایه آن مس می باشد استفاده می کنند به همین دلیل چشم نواز و دلنواز می باشد که می توانند هر کسی را مجذوب خود کرده و رنگ خاصش را به رخ سایر رنگ‌ها بکشد این که طلا به پوست های سفید می آید و نقره و پوست های تیره باعث شده که عده خاصی از جمعیت به سراغ رنگ اختصاصی خود بروند ولی این مورد در مورد طلا روس ها اصلا صدق نمی کند.

 

 

100


از موقعیت صفر تا موقعیت ۱۰۰ موفقیت کنارتان هستیم

 

 

براقیت همیشگی دارد :

 

 

چون که به هر نوع رنگی می آید و همخوانی اش با هر زمینه پوستی ثابت شده می باشد برای همین توانسته در ساخت و تولید این صنعت بسیار موثر باشد که این جذابیت به استفاده از قابلیت های فلز مس می باشد که هر بار که تمیز شود انگار که روز اول است که خریداری کرده‌اید به هیچ وجه کدر نمی شود و با کوچکترین دستمال کشیدنی تمیز و براق می شود و این از خاصیت های آلیاژ مس می‌باشد.

 

 

فروش عمده زیورآلات را هم در دست ماست :

 

فروش عمده زیورآلات را به طرز فوق حرفه ای و با مدیریت عالی در کشور به مرحله انجام رسانیده ایم که در لحظه درخواست می شود، در لحظه موجودی از انبار های ما در لیست قرار می گیرند و در لحظه هم به سمت آدرس و لوکیشن شما می آیند که شما به هیچ وجه شرمنده مشتریان خود نمیشوید و قول می‌دهیم اگر با ما وارد همکاری و قرارداد شوید هیچ وقت برای کمبود جنس و نرسیدن بار موردنظرتان دچار ترس و استرس نمی شوید.

 

 

از اینستاگرام طلا روس عمده بخرید | | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

تشخیص طلا روس اصل با ساده ترین روش ها امکانپذیر است.

 

 

قولمان یادمان میماند :

 

 

بلکه این قول را در همین ابتدای کار به شما می دهیم که هر زمان که با کسری مواجه شدید به محض تماس با ما و بدون هیچ مشکلی موجودی ها را به سمت شما روانه خواهیم کرد تا مشتری هایتان شما را با دیگری جایگزین نکنند و این نکته را به خاطر داشته باشید که با خرید از مرکز عمده فروشی ما این رخداد اتفاق خواهد افتاد و این اتفاق حتمی است و آن هم خرید مکرر و مداوم مشتری ها از شماست و رازش هم کالاهای باکیفیت است که ما در اختیارتان میگذاریم.

 

 

۳- طلا روس رنگش میره؟

 

برای رفتن رنگ طلا روس اصلا بد به دلتان راه ندهید زیرا زمانی که پا به دنیا پا گذاشت به همه قول داد که کسی را از خریدش پشیمان نمی کند و تا به امروز هم به طرز موفقی روی قولش مانده و از آن شانه خالی نکرده است به همین خاطر است که می توانیم این موضوع را اعلام کنیم که به هیچ وجه رنگ نمیپرد ثبات رنگش تضمینی و همیشگی است می‌توان آن را بخرید و همیشه در دست داشته باشید و شاهد گذر عمر تان با این جذاب ها باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *