بهترین نمونه های بدلیجات | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

شرکت بازرگانی بدلیجات با مشاهده سطح نیاز مصرف کنندگان و اینکه میل و اشتیاق وفوری از آن‌ها دیده است تشویق شد تا بتواند بزرگترین شرکت در جهت واردات مستقیم ژوپینگ و ارائه انواع طلا روس تاسیس نماید و روز به روز هم به آوازه خوش نامی خود بیفزاید. از همینجا به همه داوطلبین اعلام میکنیم که درست است که ما در شمال کشور مرکز خود را نهاده ایم.

 

ولی این دلیل نمی‌شود که نتوانیم با اقصی نقاط کشور جنس ارسال نکنیم و آنها را از اجناس با کیفیت بهره مند نسازیم به هر حال این وظیفه ملی و همگانی ماست که اجازه ندهیم هر کسی فقط محدود به شرایط موجود در شهر و آب و خاکش باشد و نتواند آنچه را که پایتخت نشینان دارند داشته باشد زیرا همانطور که می دانید عمده فروشی های بزرگ و نامداری بازار سلطانی تهران و اصفهان هستند که یک راسته بازار را به خود اختصاص داده‌اند و برای بسیاری از خرده فروشان که در شهر کوچک می باشد هزینه سنگینی تحمیل می‌شود که بخواهند هر دفعه به تهران مراجعه کنند و موجودی هایشان را تامین کنند.

 

به همین خاطر همه این شرایط دست به دست هم داد تا با دیدن این مسائل ما بستر مجازی و ارتباطات آنلاین خود را گسترده کنیم که همه این دلخوری رفع شود و به شکل عادلانه این اجناس در همه جای ایران پخش شود و به دست مصرف کنندگان محترم برسد.

 

 

شرکت معتبر بدلیجاتی | | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

شرکت بازرگانی بدلیجات را با همکاری های قابل تامل مدیریت میکنیم.

 

 

 

برای اینکه دانش لازم را درباره ماهدیس کسب کنید تا انتهای متن با ما همراه باشید :

 

 

  • برای کالای با کیفیت حاضر به پرداخت هرینه مقعول هستید؟

 

 

  • آیا مشتریان به تهیه اقلام برند علاقه دارند؟

 

 

 

  • و…

 

 

 

شرکت بازرگانی بدلیجات با اعتبار چندین ساله را یافتیم؟

 

برای یافتن و پیدا کردن شما حتما یکی از این دو دلیل را داشته اید یا اینکه تازه کار هستید و یک سرمایه را برای خود جور کرده اید و به امید پیشرفت و ارتقاء سطح درآمد خود و به دست آوردن یک شغل در پرسود به دنبال یک مرکز معتبر هستید که سرمایه شما را حفظ کرده و افزاینده آن باشد و یا اینکه تازه کار هم نیستید ولی تجربه های بد در این زمینه کسب کرده اید زیرا ممکن است گیر مرکزی افتاده باشید که متقلب باشد و جنس های بی کیفیت را با هزینه های گزاف و قرار قیمت در اختیارتان گذاشته یا به نوعی سرطان کلاه رفته است. ( اطلاعات لازم درباره بدلیجات خوب را کسب کنید. )

 

 

 

 

۱- برای اعلام وفاداری اعتبار چنیدن ساله را گرو داریم :

 

 

اگر گیر کلاهبردار افتاده اید و به این خاطر این کلمه کلیدی را سرچ کرده‌اید و می خواهید که از نو شروع کنید باید اعتراف کنیم که این بار شانس و بخت و اقبال به شما روی آورده است زیرا این بار با ماهدیس از طریق این محتوا آشنا شده اید ما اعتبار و آبروی خودمان را از سر راه نیاورده ایم و از ابتدای کار به گونه ای عمل کرده‌ایم تا هیچ مشتری ناراضی از ما پیدا نشود و برای کسب رضایت شما تا پای جان به شما وفادار و پایبند هستیم.

 

 

حتی با وجود اینکه تمامی اقلام ما وارداتی است و گران شدن دلار رویاها قیمت های نهایی تاثیر گذار است ما هیچ افزایش قیمتی نداشته ایم و اجناسی که با قیمت های دلار قبل خریداری شده با همان قیمت به شما ارائه می شود.

 

 

 

پخش عمده النگو طلا روس را انحصاری در اختیار ماست :

 

پخش عمده النگوی طلا روس از عهده هر مرکزی که به تازگی  تاسیس شده و یا اینکه تیم ضعیفی دارد و حتی تک نفره کار می کند ( یعنی فقط یک نفر هم وارد می کند هم می فروشد هم قرارداد می بندد و هم مشاوره می دهد ) از عهده اش چنین کاری بر نمی آید زیرا کاری بسیار حساس است که تقلب در آن به شدت انجام میشود و به مرحله از تقلبی رسیده ایم که جنس واقعی و غیر واقعی با هم مو نمیزند و کسی که ارائه کننده آن است باید دانش بالا و اطلاعات و تجربه کافی داشته باشد که در جهتش توانایی تشخیصش را به دست آورده باشد و اجازه ندهد تا جنس بی ارزش در بازار تزریق شده و خریداران و خرده فروشان گول بخورند.

 

 

 

شرکت معتبر زیورآلاتی | | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

برای نماینده رسمی بدلیجات خارجی در واتس اپ پیغام بگذارید و یا مکالمه تلفنی داشته باشید.

 

 

 

برای جوین شدن به کانال ما بدین طریق عمل کنید :

 

 

برای همین از طریق این محتوا هم لازم دیدیم که اعلام کنیم که ما در خصوص طلا روس ها انحصاری عمل می کنیم و به طرز شگفت انگیزی طرح‌های ما زیبا، خاص و متفاوت می باشد که اگر میخواهید با بقیه رقبا ویترین شما فرق کند حتما به کانال ما جوین شوید برای جوین شدن باید با واحدهای ارتباطی ما وارد ارتباط شده تا شما را وارد کانال کند و بتوانید نمونه‌های موجود را بدون هیچ ادیتی مشاهده کرده و برای سفارش و مراحل بعدی با ما در ارتباط باشید.

 

 


 

 

پخش بدلیجات ژوپینگ از طریق اینستاگرام و حضوری برای همه شهر ها

 

 


 

 

۲- نماینده رسمی بدلیجات خارجی با شما حرف میزند :

 

 

برای نماینده رسمی شدن و گرفتن نمایندگی از شرکت های خارجی به همین سادگی ها نمی توان وارد این مرحله شد و یا مدعی شد که یک نماینده واقعی هستید زیرا آنها یکسری سلسله‌مراتب و قوانینی دارند که باید مو به مو اجرا شود تا یک مرکز از خارج بتواند شایستگی دریافت این نمایندگی را داشته باشد و به عنوان یک سفیر کشورش و منطقه های همجوار محصولات این کارخانه را به دست افراد برساند.

 

 


خوش آمدی دوست تازه کار ! این یک فرصت استثنایی برای توست تا با نمایندگی واقعی شرکت خارجی ژوپینگ وارد همکاری بشی!

 

 

بهترین و کوتاه ترین راه را نشانتان میدهیم :

 

 

خوب اگر شما هم بدین شکل میخواهید نماینده باشید ایرادی ندارد ولی باید بگوییم که نوعی شکستن شاخ غول است از و باید هفت خوان رستم را بگذرانید تا به آن دست یابید تازه باید با مشکلات گمرک و گرانی و افزایش قیمت دائمی و دلار هم دست و پنجه نرم کنید ما یک راه ساده تر و آسوده تر سراغ داریم اینکه بدون هیچکدام از این موارد و طی کردن این مسیر پر پیچ و خم میتوانید با ما وارد همکاری و اجناس درجه یک خارجی را از ما دریافت کنید و مانند یک ستاره در چشم مشتریان خود درخشان و همیشه پرفروغ باشید.

 

 

شرکت معتبر طلا روس | | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

برای تهیه بدلیجات برند با واحد های پشتیبانی صحبت کنید.

 

 

فروش عمده زیورآلات را هم به خاطر بسپارید :

 

فروش عمده زیورآلات را خیلی وقت است که به عنوان یک تاز میدان هندل و مدیریت می کنیم زیرا از زمانی که به یاد داریم و چشم به این جهان گشوده ایم مادر، مادر بزرگ، خانم های همسایه و یا حتی عمه و خاله های خود را دیده ایم که برای خودشان و دخترهایشان هزینه هایی می کنند که بتوانند زیباترین و خاص ترین زیورآلات را داشته باشند زیرا همه انسان ها که نمی توانند مجموعه کامل از جواهرات واقعی را در کشور ها و یا گاوصندوق هایشان جای دهند ولی با کمک بدلیجات و همگیر شدن آن این واقعه رقم خورد که همه به شکل یک دست یک سری زیورآلات داشته باشند و اصلا هم عیب نیست زیرا هر کسی و هر بانوی حداقل یکی تو دست از آن را دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *