واردکننده مستقیم بدلیجات از بهترین کمپانی های دنیا | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

واردکننده مستقیم بدلیجات به عهده ماست که عمر را در این مسیر گذرانده ایم و هم اینک به قلب و مغز متفکر در کشور تبدیل شده ایم و جایگاه خود را پیدا کرده ایم در مقام بهترین بودن و واردکننده بودن برای ما سخت نیست چون خریدار های خود را از بدلیجات متنوعی بهره مند ساخته ایم که توانسته اند با هزینه کمتر تعداد بیشتری به به سرویس ها و زیوزآلات خود اضافه کنند.

 

 

حتما سوال پیش میاید که چگونه در جواب میتوان گفت چون ما بی میانجی عمل میکنیم و خود میانجی کشور تولید کننده و عمده فروش های داخل کشور هستیم که با خرید از ما چندین کالا میتوانید داشته باشد به جای اینکه به فروشنده های دیگر هزینه واسطه هایشان را هم پرداخت کنید. تا به حال تجربه خرید از بازار سلطانی تهران و اصفهان داشته اید؟

 

 

 

 

 

  • زیورآلات متنوع در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.

 

 

 

 

  • استیل رنگ ثابت فقط در فروشگاه ماهدیس

 

 

 

 

واردکننده مستقیم بدلیجات با امکان ارتباط و قرارداد از راه دور :

 

 

بسیاری از طراحی های نرمال و یکنواخت در همه مراکز فروش قابل دسترسی هستند که چه در تهران خرید کنید و چه از یک روستای کوچک که در حال فروش هستند فرقی نخواهد کرد زیرا همه فروشگاه ها در ویترین خود آن را دارند و همه خریدار ها هم میتوانند آن را داشته باشند که گویی یک جنس بارها تولید شده و هزاران نفر در حال استفاده از آن هستند.

 

 

 

واردکننده مستقیم بدلیجات

واردکننده مستقیم بدلیجات است برای اینکه بدون محدودیت وارد این حرفه بشوید بسیار حیاتی است زیرا با حذف میانجی ها در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.

 

 

 

  • تنوع در فروش :

 

 

 

ولی بعضی از واردکننده مستقیم بدلیجات هستند که دامنه تنوع در کارهای وارداتی آنها زیاد و وسیع است که با خرید از آنها با همه اطرافیان فرق خواهید کرد و مانند الماس خواهید درخشید مثل فروشگاه بدلیجات ماهدیس که درجه یک در این حوزه عمل میکند.

 

 

 

  • مزیت های خرید :

 

 

 

زمانی هست که خرید انجام میدهید و کاملا راضی و خشنود هستید ولی فقط یک مسیر را با کمک آن طی میکنید در این بخش هم موفق خواهید بود ولی وقتی را در نظر داشته باشید که رقیب شما با همان میزان سرمایه و دقیقا مرکز فروشی نزدیک شما دارد ولی با واردکننده ای تعامل دارد که دانما با مشاوره و محصولاتی را در اختیارش قرار میدهد که در حال صعود و پیشرفت چشم گیر باشد که در این حالت در چندسال آینده سودی خواهد کرد برایتان دست نیافتنی است.

 

 

 

  • مزایای تعامل با فروشگاه را یک به یک توضیح خواهیم داد :

 

 

 

۱- قیمت زیر بازار :

 

برای خریداری که قصد سفارش و خرید را دارد اصلی ترین و مرکزی ترین نکته قیمتی و هزینه ای است که میخواهد ضمن برخورداری از محصولی با درجه کیفی اعلا و عالی هزینه ای را پرداخت کند که از سایر مراکز خرید باشد یا به نوعی زیر قیمت بازار باشد که با یافتن ما به این خواسته خود خواهید رسید.

 

 

 

۲- واردات کننده بدلیجات کشورهای اصلی :

 

 

کشورهای خاورمیانه ای و شرق آسیا کارخانه های قدرتمندی در تولید بدلیجات دارد. این جند کشور بهترین های آسیا هستند که با همه در ماهدیس با آن ها ارتباط مستقیم داریم و واردکننده بدلیجات مرکزی ایران محسوب میشویم.

 

 

  • چین

 

  • امارات

 

  • مالزی

 

  • تایلند

 

  • ترکیه

 

  • و..

 

 

 

 

۳- پخش عمده بدلیجات :

 

 

بعضی از همکاران گرامی فقط در یک راستا توانایی و فعالیت دارند که یا واردکننده هستند و یا فقط اجناس را از واردکننده دریافت میکنند در زمینه پخش فعالیت میکنند و حتی در مرتبه جزئی تر فقط فروشنده هستند با واسطه از مرکز پخشی که خود با واسطه دیگری جنس دریافت میکند.

 

 

به وسیله این سلسه مراتب هزینه هایی به آنها تحمیل میکند که باعث استرس های روز افزون با توجه به نوسان بازار میشود. ما در ماهدیس خود پخش عمده بدلیجات محسوب میشویم که همه این هزینه ها را حذف میشود.

 

 

پخش عمده بدلیجات بانه و گناوه را با یک کلیک بهتر بشناسید.

 

 

 

وارد کننده بدلیجات از چین

از مهم ترین اقدامات و اصولی ترین و پایه ای ترین  فعالیت ها ما این است که وارد کننده بدلیجات از چین هستیم که درجه یک ترین ها وارد میکنیم

 

 

 

۴- ارسال به تهران و شهرستان :

 

 

ارسال به بازار تهران و سایر کلانشهر ها و مراکز استانی مختلف و حتی کوچک ترین شهرهایی که در حاشیه مرزی هستند و قصد درآمدزایی از این راه را دارند کافی است نام ما را جست و جو کنید و شاهد قدرت ما باشید و بدانید برای ارسال هیچ محدودیتی جلودار ما نیست و در عرض کوتاه ترین زمان محصولات انتخابی خود را تحویل خواهید گرفت.

 

 

 

۵- سفارش آسان :

 

 

برای اینکه مشتریان محترم و گرامی ما بدون هیچگونه مشکل و پیچیدگی بتوانند ثبت سفارش کنند و محصولات خود را تحویل بگیرند آسان و راحت ترین بستر را برای آنها تدارک دیده ایم که اصلی و آسان ترین آن تماس با ما میباشد.

 

 

 

آشنایی با انواع بدلیجات را که باعث درخشش شما خواهد شد

 

 

برای اینکه بدرخشید باید خود جذابیت خود را چندین برابر کنید نیازی است که متناسب با جنسیت، شخصیت، رده های سنی، رنگ پوست و سایر گزینه هایی که وابسته به آن باید هوشمندانه انتخاب کنید.

 

 

 

۱- ست و نیم ست های زنانه :

 

 

خوب خریدار اصلی زیورآلات ها زنان و دخترخانم هایی هستند که با داشتن آنها تیپ و آرایش خود را تکمیل کرده که با انتخاب صحیح به چندین برابر کردن جذابیت خود کمک خواهند کرد که اگر به جای اینکه برای هر کدام از آنها مثل

 

 

  • گردن بند
  • دستبند
  • آویز ساعت
  • پابند ها
  • النگو
  • انگشتر و بند انگشتی ها

 

 

طرح ها و شکل و شمایل مختلفی را انتخاب کنند ست یا نیم ست را گزینه انتخابی قرار دهند بسیار بهتر و تاثیرگزار تر است.

 

 

 

۲- آقایان و زیورآلات :

 

 

 

بعضی از آقایان به استفاده از زیورآلات ها علاقه نشان میدهند که برای آنها هم تولیدات و طراحی های خاص وسیعی انجام میشود که میتوانند به علایق خود دست یابند و نیاز های خود را برطرف سازند که این تولیدات کاملا بر مبنای شخصیت مردانگی آنها و با مدل های ظریف زنانه و دخترانه کاملا متفاوت است. برای اینکه اطلاعات بیشتری درباره بدلیجات چیست و انواع برند بدلیجات را بدانید با ما همراه باشید.

 

 

 

وارد کننده بدلیجات در تهران

وارد کننده بدلیجات در تهران از نمایندگی های ویژه و از گام های نخست ما بوده و هست که اگر به پایتخت نزدیک هستید یا در آن ساکنید خدمت گزارتان هستیم.

 

 

 

۳- نمایندگی های مجاز :

 

 

برای اینکه نمایندگی ژوپینگ و شوپینگ تهران ماهدیس را آشنایی کامل داشته باشید میتوانید محتوای اختصاصی که تهیه کردیم را مطالعه کنید که  شهرهایی زیر شاخه ما هستند را از وجودشان آگاه شده و نزدیک ترین نمایندگی را با توجه به موقعیت جغرافیایی خود گزینش نمایید.

 

 

نتیجه گیری از این مباحث:

 

ما در ماهدیس به این نتیجه رسیدیم که اگر خرده فروش هستید از بدلیجات کیلویی که بسیار به صرفه خواهد بود ثبت سفارش کنید که چون ما واردکننده مستقیم بدلیجات هستیم و نیازی نیست هزینه اضافی مبنی بر پرداخت به بالا دست را انجام دهید زیرا ما خود بالا دست هستیم و همه از ما میخواهند جنس در اختیارشان بگذاریم و عمل تزریق و توزیع در بازار انجام دهند و از طرفی هم اگر فقط برای استفاده شخصی میخواهید همین لحظه صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید تا به روز های دنیا را مشاهده کنید.

 

 

برتری ما نسبت به سایرین:

 

ما برتر از دیگران هستیم زیرا با پایه و اساس دنیای مدرن با مشتریان خود تعامل و ارتباط داریم.

 

 

  • وب سایت تجاری و جایگاه ویژه در گوگل

 

  • صفحه اینستاگرام فعال با آپدیت های روزانه مدل های دنیا

 

  • بهترین نمایندگی ها در همه جای کشور

 

  • ارسال و انتقال سراسری

 

  • واردات اصل از کشورهای سازنده

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *