گردنبند استیل زنانه مناسب انواع یقه | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

برای اینکه یک گردنبند استیل زنانه مناسب شما باشد؛ جدای از طراحی خود گردنبند، به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال حالت گردن شما، فرم شانه هایتان، لباسی که می خواهید با گردنبند مورد نظرتان ست کنید، فرم صورت شما و… همه و همه در اینکه یک گردنبند به شما بیاید یا نه، تاثیر گذارند.

 بدلیجات ها  اجزایی هستند که به عنوان یک عضو مکمل در کنار کلیتِ تیپ شما  ، می‌تواند به شما ظاهری آراسته‌تر هدیه دهد . در میان نمونه هایی که تا به امروز به دست بشر ساخته شده است ، گردنبند را می توان جزو اولین زیورآلاتی بدانیم که مورد استفاده‌ی انسان قرار گرفته شده است  . نکته حائز اهمیت در مورد خرید گردنبند به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزاری های مورد استفاده  ، این است که این نوع از زیورآلات در صورتی که متناسب با فرم بدن، چین و چروک‌های گردن، فرم یقه و لباس انتخاب شود موجب زیباتر نشان دادنِ ظاهر و در غیر این صورت باعث بی نظمی و شلختگی در تیپِ شما می شود.

تناسب گردنبند با لباس و گردن

 

 

بهتر است گردنبند با صورت، گردن و لباس استفاده کننده هماهنگی و همنوایی داشته باشد. گردنبند طوقی انتخاب مناسبی برای گردن‌های بلند است منوط به اینکه خیلی باریک نباشد، ولی گزینه‌ی مناسبی برای گردن‌های کوتاه به شمار نمی‌رود. بانوانی که گردنی کوتاه دارند، می‌توانند از گردنبندی دوتایی و ظریف بهره مند شوند، پوشیدن آن با لباس یقه هفت یا یقه باز، نمایی زیبا و جذاب ایجاد می‌کند.

گردنبند بلند و بزرگ سینه‌ها را بزرگتر جلوه می‌دهد، خانم‌هایی که سینه‌ی بزرگ دارند می‌توانند از آویزهای کوچک چندتایی که تا بالای سینه قرار می‌گیرند، استفاده کنندتوصیه می‌گردد گردن‌بند، روی مرز یقه لباس قرار نگیرد، اگر لباس یقه صاف می‌پوشید از این محصول زینتی استفاده نکنید. در هنگام خرید بدلیجات به این نکات دقت کنید.

تناسب گردنبند با لباس و گردن

تاثیر مدل گردنبند

 

 

امروزه مدل‌ ها و برند های مختلفی برای گردنبند تک و زنجیر  وجود دارد که استفاده از آنها به مدل صورت و بالاتنه و لباس شخص مرتبط است مانند ژوپینگ و شوپینگگردنبند طوقی نوعی زنجیر  است برای گردن های بلند مناسب است ولی برای گردن ‌های کوتاه مناسب نیست. البته گردنبندهای طوقی خیلی باریک، برای گردن‌ های خیلی بلند و باریک مناسب نیستند.

برای گردن های کوتاه گردنبند دوتایی ظریف خوب است (که باید با لباس یقه هفت یا یقه باز پوشیده شود و بلندی گردنبند تا بالای سینه‌ها باشد) گردنبندهای بزرگ و بلند سینه‌ها را بزرگتر نشان می‌دهند. برای افرادی با سینه بزرگ آویزهای کوچ چند تایی مناسب است این آویزها باید بالای چاک سینه قرار بگیرد. برای افرادی با شانه‌های مایل یا چاق، گردنبندهای ظریف رشته‌ای مهره دار یا مدل‌های هندسی (مثلاً مکعبی) مناسب می‌باشد.

گردنبند تک یا رومانتویی نباید روی مرز یقه لباس قرار بگیرد. با لباس یقه صاف بهتر است گردنبند استفاده نشود و به جای آن گوشواره استفاده شود. با یقه بسته مانند یقه پولو زنجیرها و آویزهای ظریف کم ارزش به نظر می‌رسند اما چند لایه گردنبند بلند و چندتایی پر زرق و برق مناسب است. برای تاپ‌ها وبلوزهای رکابی گردنبندهای بلند چند رشته‌ای مناسب است. گردنبندهای بلند معمولاً باید حداکثر تا بالای ناف باشدنوعی گردنبند تک تزئینی است که روی لباس استفاده میشود و آویز بلندی دارد.

گردنبند تک  چیست؟

 

 

گردنبند ها را می توان به مدل های مختلف زیر تقسیم بندی کرد:گردنبند دارای زنجیر با و یا بدون آویز (نگین)، گردنبند طوقی (که مانند دستبند به دور گردن بسته می‌شود و آویزان نیست)، گردنبندهای بلند و رومانتویی که می‌توان چند دور آنها را دور گردن بپیچانیم و … البته این توضیحات صرفا برای گردنبند تک و انواع زنجیر نیست و برای گردنبندهای زنانه و دخترانه نیز قابل استفاده میباشد.

گردنبند تک  چیست؟

 

 

راهنمای انتخاب گردنبند

 

 

انتخاب بدلیجاتی که هم به فرم صورت شما بیاید، و هم متناسب با قد و فرم بدن شما باشد. ممکن است کمی دلهره آور باشد، مخصوصا اگر مبتدی باشید و خیلی در این کار تبحر نداشته باشید. خوشبختانه دیگر نیاز نیست نگران باشید، چون در این مقاله ما به شما خواهیم آموخت تا چگونه بلندی گردنبندتان را انتخاب کنید تا با هر ظاهری متناسب باشد و خوب به نظر برسید.

انتخاب صحیح طول گردنبند

 

 

زنجیر و گردنبند آویز در اندازه های مختلفی در دسترس هستند، اما گردنبندهای مشابه در افراد متفاوت ظاهر خوبی نخواهد داشت. بسیاری از عوامل کلیدی مانند قد، شکل بدن و حتی فرم صورت می تواند به نمایش بهتر یک گردنبند کمک کند. گردنبندهای ساده و پلاک دار در اندازه های متفاوت از ۴۰ سانتی متر تا ۶۶ سانتی متر موجود هستند. اما به عنوان یک قاعده کلی، سعی کنید همیشه طول زنجیرهای ساده تان کوتاه تر از گردنبندهای پلاک دار و یا گردنبندهای مار شکل ضخیم باشد.

گردنبند استیل زنانه مناسب انواع یقه

 

 

 

گردنبند استیل زنانه شیک برای انواع مختلف یقه

 

 

گردنبند استیل زنانه جزو آن دسته از زیورآلاتی هایی است که امروزه توانسته جایگاه خود را در بین افراد پیدا کند و به دلیل ویژگی های خوبی که دارد و تنوع و زیبایی زیادی که تحت پوشش قرار داده است گزینه مناسبی برای خانم های جوان می باشد که برای ست کردن با انواع لباس ها و پوشش خود به کار ببرند. با وجود مدل های متنوع در طراحی لباس های شب زنانه یک راهنمای مناسب باید وجود داشته باشد تا خانم ها را متناسب با پوششی که دارند در خرید بدلیجات ژوپینگ و شوپینگ استیل راهنمایی کند. به همین منظور شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنیم.

گردنبند استیل زنانه برای یقه بسته

 

 

یک سری یقه هایی وجود دارند که با توجه به طراحی به خصوص آن فضای کم تری از گردن و قسمت پایین گردن را نشان می دهد یا برخی از آن ها به این صورت است که حتی تا میانه گردن را هم در بر می گیرد. این دسته از یقه ها را یقه های بسته می نامند و با توجه به مدل های مختلف پوشاک در فضاهای به خصوصی کاربرد دارند. در ست کردن گردنبند استیل زنانه ای که متناسب با این نوع یقه ها باشد باید به نکات زیر توجه نمود.

گردنبند استیل زنانه برای با یقه گرد

 

 

 

این نوع یقه نیز شامل یقه ب ب می شود زیرا ریشه این یقه از یقه گرد ساخته شده است. با توجه به بازی یقه ما می توانیم گزینه های مناسب را انتخاب کنیم. در انتخاب گردنبند استیل زنانه مناسب با یقه گرد ما باید به دنبال گردنبندی باشیم که تمامی فضای باز گردن ما را دربر گیرد. گردنبند هایی با ساختار پر مملوح از نگین و تراش که جذابیت ظاهر شما را دو چندان می کند. این یقه ها بیش تر در لباس شب کاربرد دارد بنابراین می توان رنگ نگین های موجود بر این گردنبند را با لباس خود ست کرد. هر چه این گردنبند استیل بزرگ تر و پر تر باشد شکیل تر و زیبا تر جلوه می دهد.

گردنبند استیل زنانه برای با یقه گرد

 

گردنبند استیل زنانه برای یقه های باز

 

 

یقه های باز اصولا طیف گسترده تری نسبت به یقه های بسته دارند و به علت این که در لباس های شب از آن ها استفاده می شود بنابراین انتخاب یک زیورآلات شیک و مناسب برای آن ها کار دشوار تری است. یقه باز به آن دسته از یقه ها گفته می شود که در آن فضای پایین گردن و حتی بالای سینه خالی می ماند. به علت نمایان بودن پوست در این یقه ها باید به نکته های بیش تری در انتخاب گردنبند استیل زنانه توجه نمود که از جمله آن رنگ پوست می باشد. بهتر است پوست هایی با رنگ روشن ازگزینه های طلایی رنگ استفاده کنند و پوست های تیره از نمونه هایی به رنگ سفید را مورد استفاده قرار دهند. یقه های باز و گردنبند های استیل مناسب آن به شرح زیر است.

گردنبند استیل زنانه برای یقه های باز

گردنبند استیل زنانه برای یقه فرنچ

 

 

یقه فرنچ یا ایستاده یا یه سانت همگی جزو دسته یقه های بسته می باشند که فضای پایین گردن را فرا می گیرد و بازی ندارد. این یقه شکیل در بسیاری از پیراهن ها به کار می روند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *