تشخیص طلا از بدلیجات با روش های جدید | فروشگاه بدلیجات ماهدیس

حتما پیش آمده که بخواهید سرمایه و حقوق های ماهیانه را بخواهید تبدیل به طلا کنید تا در آینده با سودی که حاصل میشود بخواهید سود حسابی به دست آورید و روی طلا و نوسان های آن برای آینده حساب باز کرده اید ولی باید در وحله اول راه کارهای تشخیص طلا از بدلیجات را به خوبی بدانید زیرا اگر گرفتار طلا فروشی شوید که همه جنس های آن تقلبی است هرچه داشته و دارید بر باد فنا خواهد رفت به همین دلیل است که حتما باید گستره دانش خود را روز به روز افزایش دهید.

 

 

  • مهمترین نشانه ها و اعداد ها

 

  • رنگ ها و خاصیت های آهن ربایی

 

  • استفاده از سطح سرامیکی

 

 

  • کد گزاری مخصوص

 

تشخیص طلا از بدلیجات

 

با رعایت این نکات برای تشخیص طلا از بدلیجات سر در گم نخواهید شد:

 

خوب به این نکات توجه کنید که ما در مقامی هستیم که بهترین بدلیجات ها را در کشور وارد میکنیم و بهترین سرمایه ها را در این راه خرج کرده ایم و حالا خبره تشخیض بدل از طلا هستیم.

 

۱- تفاوت رنگ طلا و بدل:

 

در ایام های حدود اوایل قرن پیشین تا همین چند سال پیش رنگ بدلیجات به قدری کدر بود که به سادگی میشد تشخیص داد که کدام طلا و کدام بدلیجات است ولی امروز دیگر داستان به کلی تغییر کرده و بهترین اجناس وارد کشور میشود و هیچ راهی برای رنگ سنجی نیست.

 

  • نقش و جابگاه عمده فروشی بدلیجات برای نحوه تشخیض:

 

عمده فروشی بدلیجات راهی جز این ندارد که برای رضایت کاربران و جلب توجه آنها اجناسی را وارد کند که حتی از نوع اصل آن هم اصل تر است و حتی با سخت ترین ضربه ها و حتی مواجه با عرق و رطوبت کوچک ترین تغییر ظاهری حاصل نشود چه برسد به این که بخواهید تقاوت رنگی بین اصل و فیک بخواهید بیابید در این جایگاه توجه همه مخاطبان را به خود جلب کرده ایم.

 

طلای اصل

 

۲- کد گزار های مخصوص:

 

تنها روش تشخیص که واقعا کاربردی است و بهترین راه حل برای رفع استرس های ناشی از سرمایه گزاری های کلان در این راه است کد گزاری های مشخضی است که روی طلا ها با نظارت و حساسیت ثبت میشود و میتوان گفت که این واقعا طلاست یا نه؟

 

  • دقت در پخش عمده بدلیجات از وظایف اصلی ماست:

 

خوب بهترین بودن فقط منحصر به این نیست که فقط کالای با کیفیت وارد کشور کنیم بلکه شامل مواردی است که به عنوان یک انسان و مرکز پخش عمده بدلیجات  منصف و شرافت مند به آن پای پند هستیم که جنسی را پخش نکنیم که کد گزاری های فیک رویشان حک شده و برای گول زدن هر فرد بی اطلاعی است.

 

۲- خاصیت آهن ربایی:

 

از دیگر عواملی که واقعا صدق میکند که واقعا طلا خریده اید یا نه؟ راز آهن ربایی نبودن آن است که اگر مطلع از این راز شوید هیچ فروشنده ای نخواهد توانست سر شما را کلاه بگذارد. طلا به هیچ وجه به آهنربا نخواهد چسبید اگر این خاصیت را تست کنید و این اتفاق افتاد میتوانید با خیال راحت سرمایه گزاری را آغاز کنید.

 

  • واردکننده بدلیجات با روکش های طلایی:

 

برای روکش های طلایی هم باید با تمرکز دست به خرید بزنید زیرا وارد کننده بدلیجات مثل ما هم زیورآلات بدلی دارند با روکش هایی از جنس طلا که لایه های زیرین آلیاژ هایی ارزان قیمت هستند و فقط یک لایه نازکی از طلا با عیار های ۱۸ و ۲۴ روی آن وجود دارد که باید اگر از طلا فروشی خرید میکنید و میبینید که ارزان فروش است گول نخورید که فقط روکش بخرید. همچنین راز وارد کننده عمده بدلیجات نیز در دستان ماست.

 

تفاوت بدلیجات از طلا

 

آیا در  بانه و گناوه میتوان خرید امن و با اطمینان خاطر داشت؟

 

خوب در بغضی مسائل باید حرفه ای برخورد کرد که اگر فقط آوازه آزاد بودن این مناطق را شنیده اید و به گوشتان رسیده که جنس اصل و ارزان در این بنادر فراوان است و بدون هیچ اطلاعاتی بار سفر ببندید و عازم شوید کاری کاملا خطرناک است زیرا ما خود در پخش عمده بدلیجات بانه و گناوه فعالیت های گسنرده داریم و همچین عمده فروشی بدلیجات بانه و گناوه در مشت ماست و روزانه شاهد کلاه برداری های افراد سودجو هستیم.

 

بدترین و کارآمد ترین روش تشخیص چیست؟

 

در میان شیوه های آزمون و خطا روش هایی هستند که اثبات میکنند که طلای واقعی است یا نه؟ که توصیه میشود که آنها را امتحان نکنید که اگر هم واقعی باشد جواهر آسیب خواهد دید و دچار خوردگی و ظاهری بد خواهد شد.

 

۱- استفاده از وایتکس و شوینده های قوی :

 

اگر وایتکس به طلا برخورد کند دچار خوردگی هاس جبران ناپذیری خواهد شد که به دیگر قابل برگشت نیست و باید آب شود و مجدد به مرحله ساخت برسد که ارزش آن هم کاسته خواهد شد.

 

  • سیاه شدگی :

 

سیاه شدگی با وایتکس مخصوص بدل است آگر دستبندی یا انگشتری که بدل باشد وایتکس زده شود دچار سیاهی خواهد شد. در هر صورت این مواد به ضرر شماست زیرا اگر بدل باشد که سیاه میشود و اگر هم طلا باشد خورده خواهد شد.

 

بدلیجات با روکش طلا

 

۲- آمونیاک ماده ای مهم :

 

آمونیاک ماده ای است که با همه آلیاژ ها و فلزات واکنش هایی را به همراه خواهد داشت. این واکنش ها با تغییر رنگ های درست و حسابی همراه خواهد بود که اصل ها درگیر آن نمیشوند ولی وای به حال بدل هاست زیرا رنگی دیگر روی آنها خواهد نشست که باعث خجالت در استفاده خواهد بود.

 

طلا و جواهرات با خاصیت های رسانا بودن را جدی بگیرید:

 

بله کاملا صحیح و درست است که طلا کاملا رسانا بوده هم رسانای جریان برق و هم رسانای گرما در حالی که گرما را به سرعت جذب خود کرده و در جریان خوت هم تاثیر گزار و موثر است که حتی آن را رسانا ترین میدانند.

 

رسانا بودن و روش تشخیص:

 

خوب رسانا بودن هم یکی از شیوه های بی خطر و بی ضرری است که میتواند کمک کننده باشد که بدون اینکه خدشه ای وارد شود بتوانید از صحت جواهر خود مطمئن شوید. با یک تکه یخ همه چیز درست خواهد شد بله درست شنیدید از آنجایی که طلا گرما را جذب میکند و یخ و گرما دشمن یکدیگر هستند اگر یخ را روی آلیاژ قرار دادید و سریعا آب شد خوب تبریک میگوییم خرید صحیحی داشته اید.

 

خدمات بدلیجات ماهدیس شامل موارد زیر هم میباشد :

 

  • نمایندگی ژوپینگ و شوپینگ

 

 

  • ست های روز

 

 

  • و…

 

بهترین بدلیجات با کیفیت

 

دقت و مشورت و کسب اطلاعات لازم و کاربردی تنها راه نجات :

 

همه موارد به طور خلاصه سعی شد برایتان روشن سازی شود که با رعایت چند نکته در گرداب ورشکستگی قرار نگیرید و اگر قصد دارید که همه پس انداز خود را در این مسیر بگذارید همه جوانب را به خوبی بسنجید و در منجلاب نیفتید که بهتر است تک روی نکنید و به سخن مشاوره های دلسوز گوش فرا دهید که ما در این حرفه به خوبی میدانیم و در اطرافیان ما هستند که جنس های فیک را قالب مشتری میکنند.

 

آب در دسترس ترین است:

 

خوب ممکن است که هنگام خرید به هیچ کدام از مواردی که ذکر شد دسترسی نداشته باشید و سخت باشد که با خود وایتکس و آمونیاک ببرید ولی آب در همه قابل یافت است یک لیوان آب کافی است تا از صحت مطلع شوید که اگر طلا به ته لیوان رجوع کرد و هیچ علائم شناوری نداشت برای اعتماد به فروشنده کفایت میکند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *